خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

توانمندسازی بانوان را به جدیت دنبال می کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۲۸۳

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران گفت:توانمندسازی بانوان را به جدیت دنبال می کنیم.

به گزارش ایلنا از ساری،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه ، خانواده سالم تعاریف مشخصی دارد، ادامه داد: محوریت خانواده به عنوان کانون تعالی و رشد در نزد همه دنیا مورد توجه قرار دارد و هرچقدر جوامع آسیب های اقتصادی و اجتماعی بیشتری را متوجه می شوند بیشتر به اهمیت خانواده پی می برند.

حسین زادگان با اشاره به سیاست های ابلاغی دولت،مدیران دستگاه ها تا پایان فروردین ماه ۹۷ مهلت دارند سهمیه ۳۰ درصدی مدیریت بانوان را عملی سازند،گفت: با حمایت استاندار و مسئولان استانی واگذاری مسئولیت ها به بانوان درمازندران اجرایی می شود تا شاهد پیاده سازی سیاست های دولت در این عرصه برای شکوفایی استعدادهای بانوان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر نقش زنان در مدیریت مسایل خانواده، اظهار کرد: نقش محوری زنان در تربیت فرزندان و بسیاری ازشاخص های رفتاری و شخصیتی برجسته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: زنان شاغل علاوه بر تکالیف همسرداری و خانوادگی ماموریت های شغلی نیز برعهده دارند بنابراین توجه به نشاط اجتماعی و سلامت آنان امری ضروریست.

وی با بیان اینکه ورزش علاوه بر سلامت جسم ،در شادابی روان هم تاثیر شگرف دارد،ادامه داد: اختصاص زمان و مکان برای ورزش بانوان در استانداری بصورت پایلوت اجرا می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه این طرح از استانداری آغاز و در تمامی ادارات اجرا خواهد شد تاکید کرد:امیدواریم با کمک این طرح نشاط در بانوان ایجاد شده و در نهایت خانواده و جامعه ای با نشاط داشته باشیم.

حسین زادگان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بانوان شاغل در استانداری ، ابراز کرد: وظیفه شناسی، داشتن وجدان کاری و تعامل و برخورد شایسته با مردم باید سرلوحه کار کارکنان باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تاکید کرد: برگزاری بیشتر این نشست ها و همچنین نشست های تخصصی با حضور بانوان باید در دستور کار دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قرار گیرد.

وی با اشاره به ویژگی ممتاز بانوان ایران اسلامی در عرصه های مدیریتی در حوزه های مختلف اظهار داشت: آنچه مشخص است بانوان در پذیرش مسئولیت ها ریزبین تر، علاقه‌مند‌تر، عاطفی‌تر و دلسوزترند و این ویژگی ها در پیشبرد بسیاری از امور کارساز خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه واگذاری مسئولیت ها یک رویکرد دینی دارد خاطر نشان کرد: توانمندسازی زنان، حساس سازی سیاست گذاران کشوری و استانی برای واگذاری مسئولیتها را با جدیت دنبال می کنیم .

حسین زادگان با اشاره به اینکه زنان با حضور موثر در عرصه های مختلف اعتقادی، دینی، اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی در ثبات و پایداری جامعه دارند اظهار داشت:با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های خانواده برای رفع مشکلات و آسیب های این نهاد مهم و تاثیرگذار اقدام شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز