خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر مازندران:

۱.۵ میلیون مسافر از ابتدای شروع طرح نوروزی در مازندران اقامت کردند

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۰۹۶

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر مازندران گفت: از ابتدای شروع طرح نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون و 506هزار نفر شب اقامت کردند.

به گزارش ایلنا از ساری،علی نبیان در نخستین روز از سال نو در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اطهار داشت:  از 27تا 29 اسفندماه حدود یک میلیون و 506هزار و 866 نفر شب اقامت در استان داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی  با بیان اینکه  594 هزار و 884 نفر روز گذشته در استان اقامت کردند  افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه در سال قبل 547 هزار نفر بوده است.

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر مازندران میزان تردد ورودی به استان را در روز گذشته بیش از 111هزار دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت: همچنین میزان تردد خروجی بیش از 57هزار دستگاه بوده است، این آمار نشان می دهد که شمار ماندگاری مسافران در استان افزایش یافته است و حدود 60 درصد مسافران وارده در استان مقیم می شوند.

وی بر فرهنگ تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و افزود: باید این فرهنگ از سوی خانواده ها در منازل انجام شود.

نبیان با اعلام اینکه سطل های زباله در پارک ها و سواحل در جهت جمع آوری زباله تعبیه شده است، توصیه کرد: مسافران نوروزی نه به سبقت غیر مجاز و نه به سرعت غیر مجاز در جاده های استان لحاظ کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز