خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خبر داد:

افزایش ضریب ماندگاری مسافران نوروزی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۲۶۱

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از افزایش ضریب ماندگاری مسافران نوروزی در سال 97 امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،علی نبیان امروز درستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران از ثبت دو میلیون و 251 هزار نفر شب اقامت مسافران نوروزی در مازندران از ابتدای سفرنوروزی  تاکنون خبر داد و اظهارداشت: این میزان اقامت نشان از رضایتمندی مسافران از خدمات نوروزی مازندران است.

وی افزود: روز گذشته اولین روز فروردین 114 هزار 812 وسیله نقلیه به استان وارد و 65 هزار و 388 خودرو از استان خارج شده اند.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان این مطلب گفت: این آمار نشان می دهد که 50 درصد در استان ماندگاری دارند که 7 درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی با اشاره به وزش باد شدید روز گذشته در مازندران از فرمانداران ، شهرداران  و بخشداران درخواست کرد تا نسبت به پاکسازی معابر و محورهای مواصلاتی اقدام کنند.

نبیان ازحضور پررنگ پلیس راهور در محورهای استان اشاره  و از رضایتمندی مسافران نسبت به همکاری و خدمات نیروهای راهور و انتظامی در استان خبر داد.

وی افزود: بر اساس گزارش پلیس راهوربا توجه به حجم بالای تردد و ترافیک سنگین از ساعت 14 امروز پنجشنبه در جاده کرج- چالوس محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز