خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

رضایت مندی مردم معیار عملکرد بخشداران باشد/منشور حقوق شهروندی از افتخارات دولت تدبیر و امید است

کد خبر : ۶۱۶۱۴۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت:منشور حقوق شهروندی از افتخارات دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد حسین زادگان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نشست بخشداران استان با اشاره به این که در خدمت به جامعه، اثر بخشی اهمیت و اولویت دارد، گفت: بخشداران، خدمات و اقدامات دولت را اطلاع رسانی کنند تا موجبات خرسندی مردم فراهم شود.

حسین زادگان بر اطلاع رسانی هدفمند از برنامه های در دست اقدام و دستاوردهای دولت تدبیر و امید تاکید کرد و یاد آور شد: بخشداران، پردازش اندیشه ها و برنامه های دولت و انعکاس اخبار را جدی بگیرند. ارتباط با رسانه ها، از مولفه های ارزشیابی بخشداران است.

وی با اشاره به این که از همه ظرفیت ها باید در جهت انعکاس خدمات نظام بهره گیری نمود، افزود: در شورای اطلاع رسانی استان تصمیم گیری شد تا سیاست گذاری های کلان در جهت تجمیع همه ظرفیت های اطلاع رسانی صورت گیرد.

معاون استاندار با بیان این که شان بخشدار بعنوان نماینده عالی دولت و نظام در بخش باید حفظ شود، اظهار داشت: حضور خود را در میان مردم بیشتر نمایید.  ارتباط تنگاتنگ، صمیمی و عاطفی و نزدیک با مردم داشته باشید و با مردم زندگی کنید تا حرفتان موثر و نافذ باشد.

حسین زادگان با تاکید بر این که حوزه های اجتماعی فرهنگی بخشداری ها باید تقویت شود، گفت: بیش از 40 درصد جمعیت مازندران در روستاها ساکن هستند و در روستاهای استان، مسائل فرهنگی، آیینی، بومی و اجتماعی بسیار غنی و متعالی وجود دارد که باید بخشداران پررنگ تر در جهت بهره گیری از این ظرفیت ها در جهت نشاط اجتماعی وارد شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، از بخشداران خواست تا موضوع محیط زیست، جنگل و ترویج و تغییر الگوی کشت را جدی بگیرند و گفت: بخشداران در حوزه های کشاورزی، اشتغالزایی و تولید، بسته و برنامه تهیه کنند و شرکت های تعاونی توسعه و عمران بخش ها و تعاونی توسعه جوانان و بانوان را راه اندازی نمایند.

وی بر برپایی جشنواره های فرهنگی و جشنواره های محصولات مختلف منطقه ای از سوی بخشداران تاکید کرد و با اشاره به این که در تلاشیم؛ در سواحل مازندران، جشنواره های منطقه ای را پیش بینی کنیم، یاد آور شد: در راستای برند سازی محصول، جشنواره های تولیدات منطقه ای را راه اندازی نمایید. بخشداران، 56 جشنواره نشاط اجتماعی و معرفی محصولات را در تابستان راه اندازی کنند.

معاون استاندار با بیان این که رضایت از دولت، رضایت و حمایت از نظام است، افزود: از سیاست های دولت حمایت نمایید. رضایت مندی مردم باید معیار عملکرد شما باشد.

حسین زادگان، بر بهره گیری از ظرفیت شورای بخش به نحو مطلوب از سوی بخشداران و ایجاد وفاق و همگرایی در بخش تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: منشور حقوق شهروندی از افتخارات دولت تدبیر و امید است و یکی از تجلیات اساسی آن تکریم ارباب رجوع است که باید به جد دنبال شود.

وی با بیان این که بخشداران در حوزه های اجتماعی روانشناسی باید فعالتر عمل کنند، گفت: در حوزه بانوان باید بهتر کار کنید و برای توانمند سازی، افزایش توانمندی ها و بهره گیری از ظرفیت هایشان برنامه ریزی نمایید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار، افزود: نخبگان علمی، سیاسی، اجتماعی، ورزشکاران و شخصیت های موثر بخش را شناسایی و در قالب شورای راهبردی از ظرفیت آنان بهره گیری نمایید.

معاون استاندار بر برنامه ریزی برای توسعه ورزش، ورزش همگانی و سلامت و نشاط اجتماعی از سوی بخشداران تاکید کرد و گفت: بوم گردی، کم هزینه ترین و سهل الوصول ترین مسیر توسعه اقتصادی بخش است.

در آغاز این نشست مدیران کل سیاسی و انتخابات، امنیتی و انتظامی و روابط عمومی استانداری، گزارشی از مباحث مرتبط با حوزه خود ارایه کردند و برخی از بخشداران در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، گردشگری، جهاد کشاورزی، حرایم رودخانه ها، دهیاری ها و ... به ارایه نقطه نظرات خود پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز