خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری :

خدمت به مردم عبادت است/به کسی اجازه تقابل نمی دهم

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۵۶۳

فرماندار ساری خدمت به مردم رادعبادت دانست و گفت:با تقابل سازگاری ندارم و به کسی اجازه تقابل نمی دهم.

به گزارش ایلنا از ساری،عباسعلی رضایی فرماندار جدید ساری امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار ساری که با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران برگزار شد ،اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم عبادت است .

وی اتحاد و همدلی را از شاخصه های مهم مدیریتی دانست و افزود: گره گشایی از مشکلات مردم از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید است.

فرماندار جدید ساری گفت: هر چه که مسئولان و کارکنان ادارات و سازمانها بر این امر اهتمام بیشتری داشته باشند اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم رضایتمندی خداوند را به همراه خواهد داشت بر همدلی،اتحاد و وحدت مسئولان نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

رضایی بر تقویت توسعه پایدار در مرکز استان تاکید کرد وافزود: باید فضای امن برای ایجاد اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه بوجود آید.

فرماندار ساری تاکید کرد: با تقابل سازگاری ندارم و به کسی اجازه تقابل نمی دهم.

به گزارش ایلنا ،در این مراسم عباسعلی رضایی با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار ساری معرفی شد.پیش از این فرمانداری ساری با سرپرستی اسماعیل حسن زاده اداره می شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز