خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت مازندران:

بیکاری، روند توسعه را به تاخیرمی اندازد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۴۷۴

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران درهمایش "حمایت از کالای ایرانی" درقائمشهرگفت: معضل بیکاری می تواند برنامه های توسعه درهرجامعه ای را تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارش "ایلنا" ازقائمشهر، "محمد پورعمران" تصریح کرد: بیکاری مشکلات عاطفی واجتماعی در پی داشته ومنشاء تمام تخلفات ونابهنجاری هاست.

وی با اشاره به اجرای طرح " کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی" که با هدف مهارت آموزی وآمادگی متقاضیان برای ورود به بازارکارانجام می شود، این طرح را موضوعی جهادی وبسیارمثبت توصیف کرد وگفت: این طرح هم اکنون در83 کشور دنیا درحال اجراست وما امیدواریم با موفقیت مجری طرح کارورزی فارغ التحصیلان باشیم.

به گفته وی درشهرستان قائمشهر1600 نفرمتقاضی گذراندن طرح کارورزی می باشند.

دراین همایش، رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی قائمشهردرسخنانی با اشاره به این که دغدغه امروزمسئولان ومردم، معضل بیکاری جوانان می باشد، درباره طرح کارورزی فارغ التحصیلان گفت: متقاضیان درقالب این طرح دردوره های 4 تا 6 ماهه درواحدهای صنفی مشغول شده ودرصورت پذیرفته شدن درهمان واحد شاغل خواهند شد.

وی گفت: هزینه های برگزاری این دوره را دولت متقبل می شود وکارورزان تحت پوشش بیمه مدنی قرار می گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز