خبرگزاری کار ایران

۸۶ قرارداد اجرایی و خدماتی در حوزه گاز آذربایجان شرقی در سال جاری منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۵۸

هم اکنون گازرسانی به ۲۴۵ روستا در دست اجرا بوده که با در نظر گرفتن قراردادهای منعقده در گازرسانی به روستا‌ها، در آینده نزدیک شاهد بهره‌مندی تمامی هم استانی‌ها از نعمت گاز خواهیم بود.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: در سالجاری تاکنون ۸۶ قرارداد اجرایی و خدماتی در حوزه گاز استان منعقد شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی الله دینی با بیان اینکه در حال حاضر برای این پروژه‌ها هزینه‌ای بالغ بر۶۱۵ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال برآورد شده است اظهار داشت: تعدادی از این پروژه‌ها در دست اجرا بوده و به زودی عملیات اجرایی سایر پروژه‌ها نیز آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به پروژه‌های فعال گازرسانی در سطح استان تصریح کرد: هم اکنون گازرسانی به ۲۴۵ روستا در دست اجرا بوده که با در نظر گرفتن قراردادهای منعقده در گازرسانی به روستا‌ها، در آینده نزدیک شاهد بهره‌مندی تمامی هم استانی‌ها از نعمت گاز خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: بازدیدهای ادواری کار‌شناسان از پروژه‌های گازرسانی، توجه ویژه به برنامه زمانبندی، رفع چالش‌های اجرای پروژه‌ها، برگزاری جلسات ادواری با پیمانکاران و کنترل پروژه‌های اجرایی و بهره گیری از نظام پیشنهادات در ایجاد روش‌های نوین گازرسانی از مهم‌ترین رویکردهای شرکت گاز در رشد و توسعه شبکه‌های گاز در اقصی نقاط استان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز