خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

ارائه خدمات بهینه و به موقع به شهروندان اولویت اصلی شهرداری تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۲۸

اقدامات انجام یافته در مدیریت املاک که منجر به شفاف سازی دارایی سازمانی و افزایش کیفیت خدماتی به شهروندان را موجب شده است، قابل تقدیر است.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز گفت: ارائه خدمات بهینه به موقع به شهروندان اولویت شهرداری تبریز است.
به گزارش ایلنا، اکبری در بازدید از مدیریت املاک شهرداری تبریز تأکید کرد: طرح تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه به موقع به شهروندان و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع بایستی سرلوحه فعالیت مدیران شهرداری تبریز باشد تا بتوانیم با همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی و اجتماعی و توسعه عمران و آبادانی شهرمان کوشا باشیم.
وی با قدردانی از تلاش‌های واحد املاک شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: اقدامات انجام یافته در مدیریت املاک که منجر به شفاف سازی دارایی سازمانی و افزایش کیفیت خدماتی به شهروندان را موجب شده است، قابل تقدیر است.
در این بازدید همچنین مدیر املاک شهرداری تبریز از فعالیت‌های زیر ساختاری در املاک شهرداری تبریز مبنی بر تکمیل آرشیو بایگانی و ایجاد و راه اندازی نرم افزار فنی پرونده‌های املاک و تکمیل بانک اطلاعاتی املاک(سامانه) و همچنین شناسایی اراضی و املاک شهرداری تبریز که در سنوات قبل تملک و یا خریداری شده است خبر داد.
محمد حسین‌زاده افزود: با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی، لزوم تغییرات در فرآیند سازمانی برای بهبود خدمات دهی و افزایش کیفیت خدمات، ضروری می‌باشد، لذا در این راستا این مدیریت با همکاری پرسنل خدوم املاک نسبت به تأمین زیرساختهای اساسی در جهت شفاف سازی امورات اداری و تغییر از روش‌های سنتی به روش‌های نوین اقدام نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز