خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی فرمانده سپاه عاشورا:

دفاع مقدس دو بال سبز و سرخ دارد

کد خبر : ۱۰۷۸۲۰

دفاع مقدس از دو بال سبز و سرخ که نماد انتظار فرج و نهضت عاشوراست تشکیل شده است و با سپر ولایت فقیه محافظت می‌شود.

ایلنا: معاون اجرایی فرمانده سپاه عاشورا گفت: دفاع مقدس دو بال سبز و سرخ دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مالک بهروزی در آیین افتتاح «نمایشگاه مفهومی سبز و سرخ» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز افزود: دفاع مقدس از دو بال سبز وسرخ که نمادانتظار فرج و نهضت عاشورا ست تشکیل شده است وبا سپر ولایت فقیه محافظت می‌شود.
معاون اجرایی فرمانده سپاه عاشورا افزود: این نمایشگاه گوشه کوچکی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را به نمایش گذاشته و امروز وظیفه همه امت اسلامی است که پاسدار آن باشند.
وی دربخش دیگر ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه آزاداسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاداسلامی اولین دانشگاه در سطح کشور می‌باشد که درس آمادگی دفاعی را بعنوان واحد درسی در دانشگاه ارائه کرد.
سرهنگ مالکی در ادامه افزود: دفاع مقدس کتابی است که ورق‌های زرین آن باید در دانشگاه‌ها تدریس شده وبیشتر به آن پرداخته شود واز دانشگاهیان دراین امر انتظار بیشتری می‌رود.
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی تبریز «نمایشگاه مفهومی سرخ وسبز» در محل حسینیه شهدای گمنام این دانشگاه امروزسوم مهرماه افتتاح وتا ۳۰ مهرماه از ساعت۱۰ تا۱۷ جهت بازدید علاقمندان دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز