خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی:

مشکلات قلبی در صدر ماموریت‌های اورژانس آذربایجان‌شرقی‌است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۸

عمده ماموریتهای غیر تصادفی اورژانس ۱۱۵ استان مشکلات قلبی بوده که متاسفانه این آمار در استان روبه رو شد است.

ایلنا: در ۶ ماه نخست سال تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ استان آذربایجان شرقی، در مجموع به ۳۴ هزار و ۷۳۱ مورد ماموریت اعزام شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: از مجموع این ماموریت‌ها، ۱۷ هزار و ۷۳۸ ماموریت در ۳ ماهه دوم سال است که نسبت به سه ماهه نخست سال، ۷۴۵ مورد ماموریت افزایش نشان می‌دهد.
حامد جعفرزاده به انجام ۲۶ هزار و ۶۶۷ ماموریت غیر تصادفی در ۶ ماهه نخست سال، و ۸ هزار و ۶۴ ماموریت تصادفی در این مدت اشاره کرد و گفت: مجموع ماموریتهای تصادفی در ۳ ماهه دوم سال، یک هزار و ۵۰ مورد بیش از سه ماهه نخست سال، گزارش شده است.
وی عمده ماموریتهای غیر تصادفی این مرکز را مشکلات قلبی عنوان کرد و گفت: متاسفانه این آمار در استان روبه رو شد است.
جعفرزاده با اشاره به آمار مصدومان اعزامی به بیمارستان توسط عوامل اورژانس در ۶ ماهه نخست سال گفت: ۱۴ هزار و ۴۵ نفر در ماموریتهای غیر تصادفی و ۸ هزار و ۲۶۰ نفر نیز در ماموریتهای تصادفی به تشخیص تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شده‌اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی استان ادامه داد: ۹هزار و ۷۳۵مصدوم نیز در ماموریتهای غیرتصادفی و ۸۴۸نفر نیز در جریان ماموریتهای تصادفی توسط عوامل اعزامی اورژانس به محل، به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز