خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

مشکل افت ولتاژ برق ۶ محله تبریز برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۳۸

این اقدامات که با توجه به افزایش تعداد و مصرف مشترکین در این مناطق صورت گرفت، بیش از ۱۸۸ میلیون ریال هزینه در پی داشت.

ایلنا: با انجام اقدامات اصلاحی و فنی، مشکل ضعف و افت ولتاژبرق در ۶ محله تبریز توسط امور برق ائل گلی شرکت توزیع نیروی برق تبریز رفع شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعلام این مطلب گفت: این اقدامات که با توجه به افزایش تعداد و مصرف مشترکین در این مناطق صورت گرفت، بیش از ۱۸۸ میلیون ریال هزینه در پی داشت.
افشین روشن میلانی با اشاره به ایجاد پنج فیدر جدید در این مناطق تصریح کرد: ایجاد فیدر از پست‌های سینای ۲، ایجاد فیدر در اول کوی دادگستری، ایجاد فیدر از پست سامی و ایجاد فیدر ازپست فلکه پرواز مهم‌ترین اقدامات اصلاحی در این مناطق به شمار می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط امور برق ائل گلی، مشکل افت ولتاژ در خیابان جنت، کوی داوری، خیابان قدوسی، خیابان آذری، خیابان شقایق و خیابان بابایی برطرف شد.
همچنین وی متراژ کابل کشی ۴۰۰ ولت برای رفع ولتاژ این مناطق را ۲۶۷ متر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ولتاژ انتهای خط در این مناطق به بالای ۲۰۰ ولت رسیده که جوابگوی نیازهای مشترکین است.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان خاطر نشان کرد: حفظ پایداری شبکه برق و تامین برق استاندارد و مطمئن به مشترکان از ارکان فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خدمت رسانی به مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز