خبرگزاری کار ایران

کارگاه سناریونویسی برای کار‌شناسان HSE برگزار شد

کد خبر : ۱۱۲۶۵۳

در این کارگاه آموزشی حاضرین با اصول و مبانی پدافند غیرعامل، سازه‌های امن و تسلیحات غیر کشنده، اصول و مبانی پدافند آشنا شده و دیدگاه‌های خود را در قالب پرسش و پاسخ مطرح کردند.

ایلنا: کارگاه آموزشی سناریونویسی و تجزیه و تحلیل شرایط اضطراری و بحران با حضور روسا و کار‌شناسان HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت‌های پالایش گاز فجر جم، ایلام، سرخون و قشم، مناطق دهگانه انتقال و شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به میزبانی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در تبریز برگزار شد.
به گزارش ایلنا، دراین دوره آموزشی که به مدت سه روز به طول انجامید، رحمت الله امیر صوفی و عباس کاوند، اساتید این کارگاه، پدافند غیر عامل را دفاع بدون سلاح در مقابل تهدیدات سخت و نرم دشمن معرفی و آموزش آنرا برای همگان ضروری دانسته و اطلاعات مبسوطی دررابطه با مباحثمرتبط با اصول و مبانی پدافند غیرعامل، تهدیدات، آسیب پذیری‌ها، فراگیری مهارتهای کلیدی شرایط اضطراری و بحران را مطرح و در جمع فراگیران به بحثو تبادل نظر پرداختند.
درادامه این کارگاه به طیف گسترده تهدیدات بالقوه و بالفعل و کانون‌های بحران در پیرامون کشور اشاره و ضرورت آشنایی با اقدامات و تدابیر موثر دفاعی جهت آمادگی مقابله با تهدیدات دشمن، مورد تاکید قرار گرفت.
در این کارگاه آموزشی حاضرین با اصول و مبانی پدافند غیرعامل، سازه‌های امن و تسلیحات غیرکشنده، اصول و مبانی پدافند آشنا شده و دیدگاه‌های خود را در قالب پرسش و پاسخ مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز