خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی تبریز:

تیم دوم تراکتورسازی تبریز تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۹۲

این تیم تا فصل بعدی تمرینات مستمر خواهند داشت و ترکیب و بدنه اصلی تیم را سال اینده تشکیل خواهند داد.

ایلنا: مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی تبریز خبر از تشکیل تیم دوم تراکتورسازی تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حمید زینی‌زاده که در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش سخن می‌گفت افزود: این تیم بعد از نیم فصل دوم فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
وی با بیان اینکه تیم زیر ۲۳ ساله‌های تراکتورسازی با ترکیبی از بازیکنان امید و بزرگسال خود تشکیل خواهدشد اضافه کرد: این تیم زیر نظر مربیان و کمیته ارزشیابی ۶ نفره این بازیکنان را رصد خواهند کرد و بازیکنان جدید به این افزوده می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: این تیم تا فصل بعدی تمرینات مستمر خواهند داشت و ترکیب و بدنه اصلی تیم را سال اینده تشکیل خواهند داد.
همین گزارش حاکی است حمید زینی‌زاده مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی تبریز، حسن آذرنیا سرپرست تیم تراکتورسازی، علویی روابط عمومی باشگاه، صادق پورحسن مربی و رحمان یاوران مسئول کانون هواداران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در دفتر سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی حضور یافتند و این هفته را به وی و معاونین ایشان تبریک گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز