خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

برای اتمام به موقع، طرح‌های شهرداری تبریز دوشیفته و شبانه‌روزی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۶۰

تلاش برای اتمام به موقع طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام شهری از دیگر اولویت‌های شهرداری تبریز است.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز خواستار تسریع در مراحل اجرای طرح ها و پروژه های مصوب بودجه سال ۹۲ شهرداری از سوی مناطق و سازمان های تابعه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری در نشست مدیران ارشد شهرداری تبریز با اعلام این که اجرای بابرنامه و زمان بندی شده طرح ها و پروژه های مصوب بودجه سال جاری از اولویت های اصلی مدیریت شهری به شمار می رود گفت: تسریع در اجرای این پروژه ها و نیز آغاز اجرای طرح های باقی مانده را ضروری است.

وی تلاش برای اتمام به موقع طرح ها و پروژه های نیمه تمام شهری را از دیگر اولویت های شهرداری تبریز دانست و افزود: با توجه به محدودیت فصل کاری در تبریز و آغاز زودهنگام فصل سرما در سال جاری، ضرورت تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام بیش از پیش احساس می شود و بر همین اساس ما طی دستوری به تمامی مناطق و سازمان های شهرداری خواستار اجرای شبانه روزی طرح ها و به صورت دوشیفته به منظور اتمام به موقع آن ها شده ایم.

اکبری در خاتمه ابراز امیدواری کرد با اعمال این سیاست پروژه نیمه تمامی بهسال آینده منتقل نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز