خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی انتظامی آذربایجان شرقی:

مشاوران و مددکاران بازوان توانمند نیروی انتظامی هستند

کد خبر : ۱۱۶۵۹۰

با ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری اثر بخش می‌توان از وقوع جرایم غیر قابل جبران جلوگیری کرد و نهایتا جامعه را از آسیب‌های اجتماعی دور ساخت.

ایلنا: معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: مشاوران و مددکاران به عنوان بازوان توانمند نیروی انتظامی نقش قابل توجهی در کاهش جرائم دارند.
به گزارش ایلنا، امیر عباس‌زاده در تشریح اهمیت و ضرورت مشاوره و نقش مشاوران و مددکاران در پیشبرد اهداف ناجا ار آنان به عنوان بازوان توانمند ناجا در کاهش از جرایم یاد کرد و گفت: با ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری اثر بخش می‌توان از وقوع جرایم غیر قابل جبران جلوگیری کرد و نهایتا جامعه را از آسیب‌های اجتماعی دور ساخت.
عباس‌زاده با تشریح ویژگی‌های مورد نیاز مشاوران افزود: مردم با مراجعه به مراکز مشاوره اسرار خود را با مشاوران در میان می‌گذارند، مشاوران امین مردم هستند و با رعایت منشور اخلاقی همواره سعی کنند رازدار مردم باشند و در شغل مقدس خود اصول حفاظتی و صیانتی را رعایت کنند.
وی با اشاره به اهداف اجتماعی ناجا، معاونت اجتماعی را پل ارتباطی نیروی انتظامی با مردم ذکر کرد و گفت: مراکز مشاوره می‌توانند بهترین ابزار برای تحقق این هدف باشند چون مردم با مراجعه به این مراکز می‌توانند مشکلات خود را حل کنند.
عباس‌زاده، ارتقای سطح علمی و افزایش مهارت حرفه‌ای مشاوران را امری مهم دانست و گفت: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ادوار تخصصی مشاوران با استفاده از اساتید دانشگاهی مجرب می‌توان مشاوران مراکز را به علم مشاوره روز مجهز کرد.
معاون اجتماعی آذربایجان شرقی، برگزاری جلسات هم اندیشی را امری مهم در راستای استفاده از تجربیات عنوان کرد و کلیه مشاوران و مددکاران استان را به همفکری برای ارائه خدمات بهتر فراخواند.
وی خاطرنشان کرد: پلیس برای برقراری امنیت پایدار در حوزه‌های مختلف نیازمند استفاده از حمایت‌ها و مشارکت‌های مردمی‌ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز