خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

بودجه ۹۳ شهرداری تبریز بودجه‌ای منطقی و گره‌گشا خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۴۸

با ابلاغ دستورالعمل تهیه و تدوین بودجه سال ۹۳ به مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و نیز تشکیل ستاد ویژه، روند بودجه بندی سال آینده شهرداری تبریز تسریع شده است.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز گفت: بودجه سال ۹۳ شهرداری با تکیه بر واقعیت‌های شهری، نیاز‌ها و مطالبات شهروندان و اولویت‌های عمرانی خدماتی شهر تدوین و بسته خواهد شد.
به گزارش ایلنا، حسین اکبری گفت: با ابلاغ دستورالعمل تهیه و تدوین بودجه سال ۹۳ به مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و نیز تشکیل ستاد ویژه، روند بودجه بندی سال آینده شهرداری تسریع شده است.
اکبری با اشاره به اولویت‌ها و محورهای دستورالعمل ابلاغی تدوین بودجه خاطرنشان کرد: تأکید بر اولوبت پرداخت دیون و بدهی به افراد حقیقی و حقوقی، اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام، تملک ایستگاه‌های قطارشهری، توزیع متوازن پروژه‌های عمرانی در مناطق شهری، تعادل بخشی به درآمد‌ها و هزینه‌ها، نهایی سازی مطالبعات پروژه‌های عمرانی سال ۹۳ تا پایان امسال، برآورد واقعی اعتبارات پروژه‌ها، برآورد دقیق و واقعی بودجه‌های جاری، تعریف کامل پروژه‌ها در قالب طرح‌های ابلاغی، تعریف و طراحی پروژه‌های بزرگ حداقل ۴ پروژه برای هر منطقه، تداوم طرح‌های مسیرگشایی، احداثپارک‌های محله‌ای و توسعه فضای سبز منطبق بر طرح تفصیلی مصوب از مهم‌ترین سرفصل] ‌ای دستورالعمل ابلاغی تدوین بودجه به شمار می‌رود.
سرپرست شهرداری تبریز در عین حال افزود: بر اساس این سیاست‌ها امیدواریم بودجه سال آینده شهرداری تبریز بودجه‌ای منطقی و گره گشا برای شهر تبریز باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز