خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

درآمدهای شهرداری تبریز در مهرماه با افزایش ۳۴۰ میلیارد ریالی همراه بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۰۹

این سطح از افزایش درآمد در تاریخ مدیریت شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز از افزایش ۳۴۰ میلیارد ریالی درآمدهای ماهانه شهرداری در پایان مهر ماه نسبت به شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
به گزارش ایلنا، حسین اکبری گفت: طی یک ماه گذشته درآمدهای شهرداری تبریز ۳۴۰ میلیارد ریال نسبت به شهریورماه سال جاری با افزایش ۳۴۰ میلیارد ریال همراه بوده که این سطح از افزایش درآمد در تاریخ مدیریت شهرداری تبریز طی سال هالی اخیر بی‌سابقه بوده است.
سرپرست شهرداری تبریز افزود: این افزایش درآمد‌ها در سایه تلاش و همت شبانه روزی مدیران و کارکنان شهرداری تبریز، مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه حاصل شده و در کنار آن شهروندان فهیم تبریزی نیز با پرداخت به موقع عوارض و تعهدات خود به شهرداری، سهم قابل ملاحظه‌ای در تحقق بودجه داشته‌اند.
سرپرست شهرداری تبریز با تأکید بر اینکه تمامی مدیران وکارکنان شهرداری عزم خود را برای تحقق اهداف و برنامه‌های مصوب و پیش بینی شده جزم کرده‌اند خاطرنشان کرد: خدمت شبانه روزی و موثر به شهر و شهروندان، مرامنامه خدمتی شهرداری تبریز است و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز