خبرگزاری کار ایران

خادمان کتاب و کتاب خوانی آذربایجان شرقی تجلیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۲۱

امسال از حدود ۱۳۰ خادم فعال عرصه کتاب و کتابخوانی و مطالعه مفید استان تقدیر خواهد شد.

ایلنا: آئین تجلیل از خادمان کتاب و کتاب خوانی استان آذربایجان شرقی ۲۷ آبان در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب به خبرنگاران گفت: در این همایش که در کتابخانه مرکزی تبریز برگزار خواهد شد از خیرین، کتابخوانان نمونه و فعال عضو کتابخانه‌ها، مدیران فعال در توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی، کتابداران فعال و نمونه و اصحاب فعال رسانه در حوزه کتاب و کتابخوانی تقدیر می‌شود.
حسن خدایی افزود: امسال از حدود ۱۳۰ خادم فعال عرصه کتاب و کتابخوانی و مطالعه مفید استان تقدیر خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت ملی کتابداران، کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید در روز ۲۹ ابان ماه در تهران نیز گفت: امسال سه نفر از همکاران استان آذربایجان شرقی هم حائز رتبه کشوری شده‌اند که در این همایش با حضور دبیرکل و مقامات کشوری از ایشان نیز تقدیر خواهد شد.
گفتنی است همایش تجلیل از خادمان کتاب و کتاب خوانی استان آذربایجان شرقی، روز دوشنبه ۲۷ آبان رأس ساعت ۹:۳۰ صبح در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز واقع در خیابان آزادی، چهارراه لاله، کتابخانه مرکزی تبریز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز