خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

پایداری نظام جمهوری اسلامی، دغدغه مشترک همه دلسوزان انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۲۳

اسماعیل جبارزاده با تعدادی از زندانیان سیاسی و مبارزان مسلمان قبل از انقلاب در آذربایجان شرقی دیدار کرد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: پایداری و استمرار نظام جمهوری اسلامی و نهضتی که با تلاش امام راحل و زحمات مبارزان انقلاب تحقق یافته، دغدغه مشترک همه دلسوزان انقلاب است که تنها به دست انسان‌های صالح حاصل می‌شود.
به گزارش ایلنا، اسماعیل جبارزاده در دیدار با تعدادی از زندانیان سیاسی و مبارزان مسلمان قبل از انقلاب در استان، گفت: انقلاب اسلامی، محصول تلاش‌ها و زحمات کسانی است که در راه مبارزه با رژیم طاغوت، متحمل زندان و شکنجه شده‌اند و قطعا تجربیات آن‌ها در این مسیر، سرمایه بزرگی برای انقلاب است.
وی با بیان اینکه دیدار با شما روحیه تازه‌ای به من داد، افزود: بنده حمایت شما را پشتوانه بزرگی برای خود و استفاده از نظرات و پیشنهادهای شما را وظیفه خود می‌دانم.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه دولتی که امروز سر کار آمده و شخص رییس جمهور، مورد احترام انقلابیون است، افزود: هویت ما و شناسنامه ما همواره منتسب به انقلابیون بوده و ان‌شاءالله در انجام مسؤولیتی که بر عهده داریم موفق باشیم.
وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مبارزان و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، خاطرنشان کرد: امروز تحقق اهداف انقلاب اسلامی دغدغه مبارزان انقلاب است و خود آن‌ها باید پاسدار آن اهداف و ارزش‌های انقلاب باشند.
جبارزاده با بیان اینکه درِ استانداری به روی عموم مردم و صاحب‌نظران باز است، گفت: حفظ کرامت انسان‌ها و حقوق شهروندی سرلوحه کارهای دولت است و در این راستا از نظرات تمام صاحب‌نظران به ویژه دلسوزان و زحمت‌کشان انقلاب استفاده می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز