خبرگزاری کار ایران

امام جمعه میانه:

توجه به دنیا و مرور زمان مارا گرفتار آفت دنیا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۱۶

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی ترکمانچای برگزار شد.

ایلنا: امام جمعه میانه گفت: نباید توجه به رفاه و مرور زمان باعثشود گرفتار دنیا و آفت دنیا شویم زیرا این گرایش باعثبروز مشکلات در جامعه می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی ترکمانچای افزود: لازم است مسائل گرایش به دنیا و مادیات بیشتر مورد توجه قرار نگیرد تا همه چیزمان دنیا نبوده و آخرت را فراموش نکنیم.
وی با اشاره به مراسم عزاداری ابا عبداله الحسین گفت: به یاری خدا علیرغم برنامه ریزیهای دشمن این مراسم در سراسر کشور از لحاظ کمی و کیفی عالی برگزارشد که جادارداز تمام مردم و عزیزانی که در برگزاری مراسم تلاش کردند تقدیر و تشکر کنیم.
امام جمعه میانه با اشاره به کنترل مطلوب قمه زنی گفت: حرکات و خط دهی‌هایی در جهت ترویج خرافات و راههای غلط صورت می‌گیرد که باید هرکس در حیطه کاری خود مراقب بوده و دقت عمل به خرج دهد تا شاهد برنامه‌های تاثیر گذار و به دور از خرافات باشیم.
حامدی در ادامه با تبریک هفته بسیج به دیدار فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج با رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد و افزود: فرمایش تاثیرگذار ایشان در آستانه مذاکرات تی‌تر تمام خبرگزاریهای معتبر جهانی شد.
وی تاکید کرد: نیاز است تا در داخل کشور مسئولین و مردم با اتحاد و اتخاذ شیوه‌های منطقی همچون گذشته پشتیبان نظام بوده و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.
امام جمعه میانه اظهار امیدواری کرد که با تشکیل شورای فرهنگ عمومی در ترکمانچای و حضور امام جمعه ترکمانچای و مسئولین امر منشاء خیر و برکت شده و این شورا کمکی برای متولیان امور فرهنگی در جهت رفع مشکلات فرهنگی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز