خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه پنج تبریز:

عملیات عمرانی مسیر گشایی ۱۸ متری کرکج تبریز با سرعت در حال انجام است

کد خبر : ۱۲۵۵۱۹

برای تملک و همچنین عملیات عمرانی این پروژه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

ایلنا: شهردار منطقه پنج تبریز از تلاش شبانه روزی این مجموعه برای تملک و عملیات عمرانی مسیر گشایی ۱۸ متری کرکج خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا یعقوب هوشیارگفت: شهرداری منطقه پنج در سالجاری مسیر گشایی ۴ رشته خیابان را در دستور کار قرار داده که با جدیت در حال تملک و اجرای عملیات عمرانی هستند.
وی مسیر گشایی ۱۸ متری کرکج را در راستای خدمات رسانی به این منطقه محروم و کم برخوردار برشمرد و گفت: با بهر برداری از این پروژه مهم شاهد ایجاد تغییر اساسی در بافت این منطقه خواهیم بود.
هوشیار افزود: امسال با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در کرکج خدمات محله‌ای صورت گرفته است.
وی با اشاره به ویژگی‌های فنی مسیر گشایی کرکج اظهار داشت: برای تملک و همچنین عملیات عمرانی این پروژه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.
شهردار منطقه۵ از پیشرفت ۵۰ درصدی تملک املاک واقع در این مسیر خبر داد و افزود: این پروژه ۵۰۰ متر طول دارد که ۸۲ ملک تجاری و مسکونی در آن واقع شده است.
هوشیار در پایان با قدردانی از همکاری شهروندانی که املاکشان در مسیر این پروژه واقع شده و با شهرداری به توافق رسیده‌اند ابراز امیدواری کرد املاک باقیمانده نیز در حداقل زمان تملک و شاهد بهره برداری از پروژه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز