خبرگزاری کار ایران

نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا:

میزبانی تبریز در هندبال جوانان آسیا قدم بزرگی برای توسعه ورزش و معرفی فرهنگ آذربایجانی خواهد بود

کد خبر : ۱۲۵۵۵۲

میزبانی قدرتمند کشورمان در مسابقات گذشته و رضایت تیم‌های شرکت‌کننده، دلیل انتخاب ایران به عنوان میزبان این دوره از مسابقات جوانان بوده است.

ایلنا: نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا گفت: میزبانی تبریز در مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا قدم بزرگی برای توسعه ورزش کشور و معرفی فرهنگ آذربایجانی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا داود توکلی که در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی سخن می‌گفت با اشاره به موافقت کنفدراسیون هندبال آسیا با برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ایران، گفت: میزبانی قدرتمند کشورمان در مسابقات گذشته و رضایت تیم‌های شرکت‌کننده، دلیل انتخاب ایران به عنوان میزبان این دوره از مسابقات جوانان بوده است.
وی افزود: نامزدی تبریز به عنوان میزبان رقابت‌های قهرمانی هندبال جوانان آسیا نیز دلایل ویژه‌ای دارد که یکی از آن‌ها رساندن فرهنگ این خطه از کشورمان به آسیا و جهان است.
توکلی با بیان اینکه حضور نمایندگان جهانی در این مسابقات، اهمیت آن را بیشتر می‌کند، افزود: مسابقات جوانان آسیا از نظر کمی و کیفی در حد و اندازه مسابقات بزرگسالان است و اگر بتوانیم این مسابقات را در تبریز برگزار کنیم قدم بسیار بزرگی برای توسعه ورزش این خطه و کشور برداشته خواهد شد.
وی همچنین حمایت استاندار آذربایجان شرقی در خصوص کسب میزبانی مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا در تبریز و برگزاری شایسته این مسابقات را خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز