خبرگزاری کار ایران

آسفالت‌ریزی سه هزارو ۳۰۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۳۲۹

در هفته‌ای که گذشت، شهرداری تبریز با توزیع سه هزارو ۳۰۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، با وجود آغاز موسم سرما و فصل بارش‌های گاه و بی گاه در منطقه آذربایجان، شهرداری تبریز همچنان توزیع خدمات محله‌ای با انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیا است که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.

شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع  ۲۵۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه اقدام به بهسازی و لکه‌گیری کرد. بر همین اساس مسیرهای گلپارک، کلانتر کوچه، کوی پزشکان، خیابان شهید مناف زاده در سطح این منطقه آسفالت‌ریزی شدند.

منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز هم با ۲۲۰ تن آسفالت در این هفته در صدد آماده سازی و بهسازی معابر منطقه خود برآمده است.

در این راستا معابری همچون کوچه های خیابان استاد معین، روستای ائل گلی و ... آسفالت‌ریزی شد.

منطقه ۳

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز با ۱۱۶ تن آسفالت‌ریزی، معابر این منطقه را برای شهروندان خود مناسب‌سازی کرده است.

منطقه ۴

در این بین شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز با دو هزارو ۲۳۰ تن آسفالت گامی در جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر خود برداشته است.

خیابان شهید رنجبر، ایپکچیلر، خیابان ستارخان کوچه میهن، جنب پمپ مایع، شهید قره باغی مقابل فرهنگسرا، خیابان اهراب، فیضیه غربی و ... طی هفته گذشته آسفالت ریزی شد.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۸۰ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرده است.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با ۱۴۸ تن آسفالت مسیرهای شهرک شهید بهشتی، شنب غازان آسفالت ریزی اساسی کرده و کوچه کوی قدس ۱۲ متری آذری، قراملک، جاده میان و... را در سطح این منطقه آسفالت ریزی و لکه‌گیری کرده است.

منطقه ۷

شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۱۸۱ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.

آسفالت اساسی در مسیرهای آخمقیه کوی شهید مدنی کوچه قیاسی و همچنین لکه گیری آسفالت در لاله، اندیشه و رواسان طی این هفته انجام یافته است.

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز با طی هفته گذشته با ۶۰ تن آسفالت ریزی در کوچه صدر نسبت به بهسازی این محدوده اقدام کرد.

منطقه ۹

شهرداری منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته برنامه آسفالت ریزی در دستور کار خود قرار نداشته است.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز طی هفته گذشته برنامه آسفالت ریزی در دستور کار خود قرار نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز