خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

فصل کاری تبریز محدود است / پروژه‌های شهری زود‌تر کلید می‌خورند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۲۸

انتشار مناقصه‌های عمرانی باید تا پیش از آغاز سال جدید یعنی نهایتا اسفندماه سال جاری انجام گیرد و با انتخاب و تعیین تکلیف پیمانکاران، نسبت به آغاز مراحل اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از ابتدای سال به جای ماه‌های خرداد و تیر که به رسم همیشه شهرداری تبدیل شده اقدام شود.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: با توجه به محدود بودن فصل کاری در تبریز آغاز زودهنگام مراحل اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های جدید عمران شهری در سال ۹۳ در دستور کار قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که در جمع مدیران ارشد شهرداری تبریز سخن می‌گفت با تأکید بر اینکه روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی در دست اجرای شهرداری باید تسریع شود افزود: در کنار ضرورت تسریع روند اجرای طرح‌های در دست اجرا، به منظور بهره گیری بهتر و مناسب‌تر از فصل کاری و با توجه به محدود بودن فصل کار در تبریز، انتشار مناقصه‌های عمرانی باید تا پیش از آغاز سال جدید یعنی نهایتا اسفندماه سال جاری انجام گیرد و با انتخاب و تعیین تکلیف پیمانکاران، نسبت به آغاز مراحل اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از ابتدای سال به جای ماه‌های خرداد و تیر که به رسم همیشه شهرداری تبدیل شده اقدام شود.
شهردار تبریز در عین حال به تمامی شهرداران مناطق و مدیران ارشد ستادی شهرداری دستور داد با آماده سازی و فراخوان مناقصات، پیش از پایان سال جاری و تعیین تکلیف پیمانکاران طرح‌ها، بهترین استفاده را فصل کاری پیش رو در سال آینده برای آغاز پروژه‌های جدید عمرانی به عمل آورند.
نجفی در خاتمه تحقق این امر را در گرو تسریع در انجام و اتمام مطالعات اجرایی طرح‌ها دانست و خواستار توجه جدی در این خصوص شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز