خبرگزاری کار ایران

مقاوم‌سازی و بهسازی پل آجی چای تبریز تا پایان سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۳۹۶

شهردار منطقه ۶ از پایان عملیات عمرانی مقاوم سازی پل آجی چای تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، احمد انیسه در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: معمولا مقاوم سازی پل‌ها پس از گذشت هفت سال از عمر آنها انجام می‌گیرد ولی متاسفانه مقاوم سازی این پل در سال‌های گذشته انجام نشده است.

وی ادامه داد: عملیات مقاوم‌سازی ستون‌های پل آجی چای با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا بوده و با هزینه ۱۵ میلیارد تومان تا پایان سال جاری عملیات عمرانی آن پایان می‌یابد.

انیسه تصریح کرد: پل آجی چای با هفت هزار متر مربع بزرگترین پل تبریز شناخته می‌شود و مقاوم سازی آن با همکاری شرکت بومی و ایرانی در دستور کار حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۶ تبریز تصریح کرد: این پل با چهار باند و ۱۰ لاین مورد استفاده شهروندان قرار دارد و با توجه به اینکه در مسیر اصلی و پرتردد جاده سنتو قرار گرفته و ورودی شمالغرب تبریز است، مقاوم‌سازی و بهسازی آن بسیار اهمیت دارد.

احداث دو بازارچه محلی طی سال آینده در سطح منطقه ۶

شهردار منطقه ۶ تبریز از احداث دو بازارچه محلی سال آینده در سطح حوزه این منطقه خبر داد و اظهار کرد: احداث و توسعه بازارچه‌های محلی میوه و تره بار و محصولات کشاورزی با هدف بستر تامین رفاه شهروندان و ارائه محصولات با قیمت ارزان و کیفیت بالا است.

وی افزود: شهرداری منطقه ۶ برای سال آینده در راستای ساماندهی وانت بارها و طبق‌های میوه فروشی اقدام به احداث دو بازارچه محلی در سطح حوزه می‌کند.

احمد انیسه با اشاره به یک بازارچه در حال احداث این منطقه در سال جاری، ابراز کرد: بازارچه محلی واقع در جنب پارک لاله جاده سنتو سوله‌ای با مساحت ۵۰۰ متر است که در صورت مساعد بودن شرایط آب‌وهوایی تا پایان سال‌جاری افتتاح شده و در خدمت شهروندان غرب تبریز قرار می‌گیرد.

زنده گیری و جمع آوری ۹۲ قلاده سگ بلاصاحب از معابر منطقه ۶

شهردار منطقه ۶ تبریز از زنده گیری و جمع آوری ۹۲ قلاده سگ بلاصاحب در سه ماه گذشته خبر داد و گفت: برای حفظ آرامش و  امنیت شهروندان نسبت به جمع آوری سگ‌های بلاصاحب به صورت منظم اقدام می‌شود که طی سه ماه اخیر تعداد ۹۲ قلاده سگ از سطح حوزه منطقه جمع آوری شده است.

وی افزود: منطقه ۶ به واسطه وسعت جغرافیایی خود از آناخاتون گرفته تا مایان و قراملک شاهد حضور بیشتر سگ‌های بلاصاحب نسبت به دیگر مناطق است و نیروهای خدمات شهری اقدامات لازم برای جمع آوری و عقیم سازی آنها را انجام می دهد.

انیسه با اشاره به اینکه جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب یکی از درخواست‌های اصلی شهروندان این منطقه است، افزود: در این عملیات چندین قلاده سگ زنده‌گیری و از معابر و پارک‌های منطقه جمع‌آوری شده و این حیوانات به پناهگاه اختصاصی برای نگهداری سگ‌ها انتقال یافته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز