خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان‌شرقی:

یاری ائمه جمعه در رفع نگرانی‌های جامعة اسلامی بسیار مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۷۶

مردم برای رفاه قیام نکرده‌اند، چرا که این رفاه را کم و بیش داشتند و هدف اصلی انقلاب ما اسلام قرآن و حاکمیت آن در جامعه بود.

ایلنا: استاندار آذربایجان‌شرقی وحدت و یکدلی را رمز موفقیت مسئولین استان در حفظ و نگهداری انقلاب و توسعة آن برشمرد.
به گزارش ایلنا اسماعیل جبارزاده که در جمع ائمه جمعة استان آذربایجان شرقی سخن می‌گفت، افزود: مردم برای رفاه قیام نکرده‌اند، چرا که این رفاه را کم و بیش داشتند و هدف اصلی انقلاب ما اسلام قرآن و حاکمیت آن در جامعه بود.
استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: رسالتم در استان جاری و ساری ساختن خواسته مردم در سال ۵۷ و حاکمیت ارزش‌های اسلام در تمام امورات است.
وی با اشاره به دشمنی‌های دنیای غرب با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: زورگویان جهان با دین و ایمان ما مشکل دارند و همه دسیسه‌ها و توطئه‌های ایشان به قصد عقب‌نشینی ما از اعتقاد‌هایمان است.
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: حضور من در استان به قصد قربت و خدمت به مردم است و دفاع از انقلاب و آرمان‌های حضرت امام و شهداء در اولویت قرار دارد.
جبارزاده افزود: دغدغه‌های ائمه جمعه، دغدغه‌های من نیز هست و بر این باورم که ظواهر اسلامی بایست در جامعه اسلامی نمود و ظهور داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به این موضوع که انقلاب اسلامی ایران در مقاطع حساس خود شاهد حضور سربازی از جنس انقلاب بوده است که پرچم انقلاب را بر دوش گرفته و برای خدمتگزاری آماده شده است، افزود: شخص رییس جمهوری معتقد به اصل مترقی ولایت فقیه است و در طول سالیانی که افتخار همکاری با ایشان را در مجلس و جاهای دیگر داشته‌ام، جز صداقت از ایشان دیده نشده است.
استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: شعار جناب آقای روحانی اعتدال است، این هم حکم دین است و هم سیاست دولت و من نیز راه نجات استان از مشکلات را در اعتدال می‌بینم.
جبارزاده افزود: از کسانی که به انقلاب اعتقاد راسخ دادند و در خط و مشی اعتدال حرکت می‌کنند در مسئولیت‌های مختلف استفاده خواهد شد و آنچه در سنوات گذشته رخ داده و منجر به محروم ماندن مردم از خدمات نیروهای معتدل شده است منسوخ است، چرا که هر نیروی انسانی یک سرمایه عظیم برای ماست.
وی فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف را بسیار مهم خواند و افزود: کمک و یاری ائمه جمعه در رفع نگرانی‌های جامعة اسلامی بسیار مهم است.
جبارزاده در پایان حوزه‌های علمیه موجود در آذربایجان‌شرقی را از افتخارات استان برشمرد و افزود: تقویت حوزه‌های علمیه یکی از وظایف ماست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز