خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

انتقال امتیازی تیم ماشین‌سازی باید با مجوز اداره کل ورزش و جوانان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۷۷

شاید برای انتقال امتیاز تیم ماشین‌سازی مذاکراتی صورت گرفته باشد، اما من در جریان این مذاکرات نبوده و باید این نکته را ذکر کنم که اخذ مجوز باشگاه و تیم‌داری و یا هرگونه انتقال امتیاز تیم طبق مصوبه هیئت وزیران باید با اخذ مجوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته و تا این لحظه امتیاز تیم ماشین‌سازی به شخصی واگذار نشده است.

ایلنا: مدیرکل ‌ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: انتقال امتیازی تیم ماشین‌سازی باید با مجوز این اداره کل بوده و واگذاری امتیاز به غیر از این فاقد اعتبار قانونی است.
به گزارش ایلنا سید محمد شروین اسبقیان اظهار داشت: شاید برای انتقال امتیاز تیم ماشین‌سازی مذاکراتی صورت گرفته باشد، اما من در جریان این مذاکرات نبوده و باید این نکته را ذکر کنم که اخذ مجوز باشگاه و تیم‌داری و یا هرگونه انتقال امتیاز تیم طبق مصوبه هیئت وزیران باید با اخذ مجوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته و تا این لحظه امتیاز تیم ماشین‌سازی به شخصی واگذار نشده است.
مدیرکل ‌ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی افزود: آقای استاندار طبق دستوری خواستار حل سریع‌تر مشکل ماشین‌سازی شده‌اند و چون آقای ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان در سفر زیارتی در کربلا هستند، هفته آینده جلسه‌ای برای رفع مشکل این تیم خواهیم داشت.
وی به حضور هواداران این تیم در اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و گفت: نظر هواداران ماشین‌سازی ماندن این تیم در تبریز بوده و نمی‌‌خواستند که امتیاز ماشین‌سازی به شهر دیگری منتقل شود.
اسبقیان با ابراز امیدواری به اینکه تصمیمی مناسب برای حل مشکلات ‌قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان اتخاذ شود خاطر نشان کرد: در همین مورد جلسه‌ای با حضور معاون استاندار ‌برگزار خواهد شد و درصدد هستیم مدیر کارخانه ماشین سازی را نیز به این جلسه دعوت کرده و راهکارهای حمایت این کارخانه از ‌تیم ماشین‌سازی را نیز بررسی کنیم.
تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در سال ۱۳۴۸ تاسیس شده و با ۴۴ سال قدمت قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان است.
این تیم در لیگ تخت جمشید، لیگ قدس و جام آزادگان حضور داشته و در سال ۷۳ عنوان بهترین تیم شهرستانی کشور را کسب کرد. ماشین سازی همچنین فاتح جام چی چست بوده و در جام حذفی نیز در سال ۷۰ تا چهار تیم پایانی صعود کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز