خبرگزاری کار ایران

تیم دانشجویی ACM ICPC دانشگاه تبریز مقام دوم کشور را کسب کرد

کد خبر : ۱۳۲۹۰۹

در این دوره مسابقات، تیم برنامه‌نویسی Euler متشکل از سه دانشجوی کار‌شناسی ورودی ۱۳۹۱ گروه علوم کامپیو‌تر متشکل از کارو صحافی، مهدی علقلی‌پور و علیرضا کنده به سرپرستی مهندس مسعود اقدسی - فام، دانشجوی کار‌شناسی ارشد علوم کامپیو‌تر این دانشگاه، موفق به کسب مقام نائب قهرمانی کشور شدند.

ایلنا: تیم برنامه‌نویسی دانشجویی گروه علوم کامپیو‌تر دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز، مقام دوم نخستین مسابقه چالشی ACM ICPC ایران را در دانشگاه صنعتی کسب کرد.
به گزارش ایلنا، رییس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز با اعلام این خبرگفت: در این دوره مسابقات، تیم برنامه‌نویسی Euler متشکل از سه دانشجوی کار‌شناسی ورودی ۱۳۹۱ گروه علوم کامپیو‌تر متشکل از کار و صحافی، مهدی علقلی‌پور و علیرضا کنده به سرپرستی مهندس مسعود اقدسی‌فام، دانشجوی کار‌شناسی ارشد علوم کامپیو‌تر این دانشگاه، موفق به کسب مقام نائب قهرمانی کشور شدند.
غلامرضا حجتی، افزود: تیم برنامه‌نویسی دانشجویی گروه علوم کامپیو‌تر دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز که با حمایت مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریز به این مسابقات اعزام شد، موفق گردید در یک سری مسابقات دوحذفی در رقابتی نزدیک با تیم دانشگاه صنعتی شریف، به مقام دوم نایل شود.
به گفته وی، این مسابقه در حاشیه مسابقات برنامه‌نویسی ACM ICPC غرب آسیا در شهر تهران و به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز