خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

بودجه ۹۳ شهرداری تبریز ۳۰ هزار میلیارد؛ نیاز واقعی ۸۰ هزار میلیارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۹

بودجه سال ۹۳ شهرداری در سقف ۳۰ هزار میلیارد ریال و با افزایش ۸۰ درصدی نسبت به بودجه سال جاری تدوین شده است. / مراحل تدوین لایحه بودجه سال آینده شهرداری در حال نهایی شدن بوده و به موقع به شورای اسلامی شهر تبریز تقدیم می‌شود.

ایلنا: شهردار تبریز با تأکید بر اینکه لایحه بودجه سال ۹۳ شهرداری تبریز در سقف ۳۰ هزار میلیارد ریال تدوین و بسته خواهد شد، نیاز واقعی شهر و شهرداری به اعتبارات و بودجه مورد نیاز را ۸۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
به گزارش ایلنا صادق نجفی از نهایی شدن مراحل تدوین لایحه بودجه سال آینده شهرداری برای تقدیم به موقع آن به شورای اسلامی شهر خبر داد و افزود: لایحه سال آینده شهرداری با تکیه بر نیاز‌ها و مطالبات شهر و شهروندان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، رفاهی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی وسرمایه گذاری تدوین شده و طی آن تلاش خواهیم کرد ضمن کاهش فشار از دوش مردم، با اولویت بندی برنامه‌ها و طرح‌ها، پاسخگوی نیاز‌ها و مشکلات شهری باشیم.
شهردار تبریز با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۳ شهرداری در سقف ۳۰ هزار میلیارد ریال و با افزایش ۸۰ درصدی نسبت به بودجه سال جاری تدوین شده است خاطرنشان کرد: با وجود افزایش قابل توجه بودجه سال آینده نسبت به امسال، باید اذعان کرد که برای اداره بهتر شهر و نیز پاسخگویی به تمامی نیاز‌ها و خواسته‌های شهروندان و در کنار این‌ها اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مورد نیاز شهر، شهرداری تبریز نیازمند بودجه ۸۰ هزار میلیارد ریالی است و ما امیدواریم با جذب اعتبارات و بودجه‌های ملی و درآمدهای پایداری نظیر سرمایه گذاری بخش خصوصی، خلاء‌های بودجه‌ای را جبران کنیم.
شهردار تبریز در عین حال از تلاش مشترک مجموعه مدیریت شهری تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان مجلس و مسوولان استانی برای جذب اعتبارات ویژه از بودجه سال آینده کشور و نیز تأمین درآمدهای پایدار برای شهرداری تبریز در سال ۹۳ خبر داد.
نجفی افزود: در این راستا و طی یک ماه گذشته و به موازات آغاز مراحل بودجه نویسی کل کشور و تقدیم لایحه مذکور از سوی رییس جمهوری به مجلس شورای اسلامی، رایزنی‌ها، نشست‌ها و جلسات متعددی با اعضای فراکسیون مدیریت شهری مجلس و شهرداران کلان شهر‌ها در سطح ملی و در کنار آن جلساتی با نمایندگان مردم تبریز در مجلس، استاندارآذربایجان شرقی و دیگر مسوولان استانی برای پی گیری موضوع تخصیص اعتبارات مورد نیاز شهرداری تبریز در لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور ترتیب یافته که امیدواریم این نشست‌ها منتج به نتیجه مورد نظر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز