خبرگزاری کار ایران

خانه کارگر تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۸۲

همکاری‌های فی مابین خانه کارگر با مراکز علمی و دانشگاهی می‌تواند در ارتقاء سطح علمی کارگران موثر باشد.

ایلنا: خانه کارگر تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در مراسم امضای این تفاهم نامه قشر عظیم کارگر را پرچمداران عرصه تولید و سازندگی کشور خواند و گفت: همکاری‌های فی مابین خانه کارگر با مراکز علمی و دانشگاهی می‌تواند در ارتقاء سطح علمی کارگران موثر باشد.
کریم صادقزاده همچنین از آمادگی خانه کارگر در جهت تبادل تجربیات در حوزه‌های مختلف رفاهی، فرهنگی و اجتماعی و علمی اعلام آمادگی کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز دراین مراسم دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش عالی برشمرد و افزود این دانشگاه: در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با حضور موثر خود نقش بی‌بدیل خود را در حوزه آموزش عالی به خوبی ایفاء کرده است.
محمد خلیلی با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در ایجاد رشته‌های متعدد، فنی و مهندسی در مقاطع کار‌شناسی ارشد، کار‌شناسی و کاردانی آمادگی خود را در جهت پذیرش دانشجو از بین اعضای خانه کارگر و برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی، فنی و مهندسی اعلام کرد.
در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری ما بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و خانه کارگر تبریز امضاء شد.
گفتنی است، دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز و هیئت همراه از امکانات و آزمایشگاه‌های و کارگاه‌های فنی مهندسی این دانشگاه بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز