خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز:

اساسنامه مرکز مطالعات شورا و شهرداری تبریز به تصویب کمیسیون فرهنگی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۰۸

تاسیس و فعالیت مرکزی که بتواند فارغ از رویکرد‌های سلیقه‌ای و گروهی، مصالح شهر و شهروندان را در اجرای طرح‌های عمرانی مدنظر داشته باشد از نیازهای اصلی شهرهایی است که سودای توسعه و آبادانی در سر دارند.

ایلنا: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز از تصویب اساسنامه «مرکز مطالعات شورا و شهرداری تبریز» در این کمیسیون خبر داد.
به گزارش ایلنا اکرم حضرتی گفت: اساسنامه این مرکز که بعد از بحثو بررسی بسیار در صحن علنی به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز ارجاع شده بود در آخرین جلسه این کمیسیون به تصویب این کمیسیون رسید.
وی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه و مطابق اساسنامه این مرکز، کلیه طرح‌های عمرانی، خدماتی، شهرسازی و فرهنگی قبل از تصویب و ابلاغ، باید توسط کار‌شناسان برجسته این مرکز که به صورت شورایی و هیآت امنایی اداره خواهد شد مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته و سپس به همراه پیوست‌های مطالعاتی و طرح‌های توجیهی برای تصویب و اجرا ابلاغ خواهد شد.
تبریز نیز به عنوان شهری که برای توسعه همه بعدی و دارای ساختار منطقی گام برداشته نیازمند مرکزی است تا کلیه طرح‌های عمرانی و فرهنگی و شهرسازی نه بر مدار سلیقه و آرزوهای زودگذر که بر اساس اصول مطالعه شده و دوراندیشانه تدوین، طراحی و اجرا شوند.
مرکز مطالعات شورا و شهرداری تبریز از جمله مهم‌ترین ساختارهایی است که با آغاز به کار شورای چهارم زمزمهٔ احیا و تعالی آن به گوش می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز