خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

شهرداری تبریز به دنبال سود آوری مادی از کشتارگاه صنعتی دام نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۲۰

ضریب بهداشت گوشت قرمز در کشتارگاه دام تبریز افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است. / درصورت توسعه فاز دوم ظرفیت کشتارگاه صنعتی دام تبریز به دو برابر افزایش می‌یابد.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: هدف شهرداری از کشتارگاه دام تنها کسب سود و منفعت مادی نیست.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در بازدید از کشتارگاه صنعتی دام تبریز تأکید کرد: تامین سلامت شهروندان و خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌گردد هدف اصلی ما در این مجموعه به شمار می‌رود.
وی افزود: ما در این مجموعه با کمک اداره کل دامپزشکی استان تلاش می‌کنیم با بالا بردن سطح بهداشت و سلامت گوشتهای استحصالی در راستای ارتقا بهداشت عمومی جامعه گام برداریم.
شهردار تبریز اظهار داشت: شهرداری آمادگی دارد در راستای راه اندازی صنایع جانبی و مناسب‌تر و بهداشتی‌تر نمودن سالن‌ها و محیط و به روز نمودن تجهیزات کشتارگاه اعتبار مورد نیاز را تامین نماید.
نجفی از مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان کشتارگاه صنعتی خواست از مشاوران متخصص در راستای ارتقای کیفی محصولات و همچنین به روز نمودن تاسیسات کمک بگیرند.
شهردار کلانشهر گفت: می‌بایستی خدمات ما بر‌تر بوده و صنایع بسته بندی و تبدیلی و تکمیلی را گسترش دهیم.
- ضریب بهداشت گوشت قرمز در کشتارگاه دام تبریز افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است
مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در این بازدید ضمن تقدیر از حسن توجه شهردار کلانشهر تبریز گفت: هدف دامپزشکی ارتقا سطح بهداشت محصولات و فراورده‌های خام دامی و در نتیجه توسعه بهداشت عمومی جامعه است.
بهراد زندیه افزود: هویت دار نمودن لاشه‌ها استحصالی از کشتارگاه دام و اجرای مرحله پیش سرد در کشتارگاههای صنعتی دام استان به طور کامل اجرا شده است.
وی تصریح نمود: اجرای این برنامه‌ها موجب کاهش بیماریهای مشترک بین انسان و دام و ضریب بهداشت گوشت قرمز را به طور قابل ملاحظه‌ای بالا برده است.
زندیه گفت: اداره کل دامپزشکی استان با تمام توان از سرمایه گذاری در صنعت دام و طیور و طرحهای توسعه‌ای کشتارگاههای صنعتی دام استان و تبریز حمایت می‌نماید.
در این بازدید قربانیان معاون خدمات شهری شهرداری کلانشهر تبریز و عضو هیئت مدیره کشتارگاه صنعتی دام تبریز گفت: طرح‌ها و برنامه‌هایی جهت جذب سرمایه گذاری در صنایع جانبی کشتارگاه داریم.
- درصورت توسعه فاز دوم ظرفیت کشتارگاه صنعتی دام تبریز به دو برابر افزایش می‌یابد
در ابتدای این جلسه حیدر شعبانپور مدیر عامل سازمانهای کشتارگاه صنعتی تبریز ضمن ارائه گزارشی از روند کار کشتارگاه گفت: فاز اول کشتارگاه صنعتی دام تبریز در مساحت هکتار و زیربنای ۲ هزار و ۱۰۰م‌تر مربع احداثگردیده که ظرفیت کشتار یک هزار و ۵۰۰راس دام کوچک و ۲۵۰ راس دام بزرگ را دارا می‌باشد که در صورت توسعه فاز دوم این ظرفیت به دو برابر افزایش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز