خبرگزاری کار ایران

لیگ بر‌تر والیبال:

شهرداری تبریز مغلوب کاله آمل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۴۲

شهرداری تبریز در این بازی فقط در گیم نخست و با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سختی از سد حریف خود عبور کرد.

ایلنا: تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته پانزدهم از رقابت‌های لیگ بر‌تر باشگاه‌های ایران مغلوب کاله آمل شد.
به گزارش ایلنا در این دیدار که عصر روز چهارشنبه در سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار وچهار گیم به طول انجامید، تیم می‌ه‌مان با حساب سه بر یک میزبان را شکست داد تا هرسه امتیاز بازی را از آن خود کند.
شهرداری تبریز در این بازی فقط در گیم نخست و با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سختی از سد حریف خود عبور کرد، اما در گیم‌های دوم تا چهارم و با نتایج ۲۵ بر ۲۱،۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را واگذار کرد.
حسین معدنی در ابتدای این بازی از ترکیب علیرضا بهبودی، مجتبی غیاثی، محمد حسن صنوبر، ساسان دژارا، مهدی مرندی، مهدی کریمی و پائولو مارسلو در تیم شهرداری تبریز استفاده کرد.
رضا قرا شاخص‌ترین بازیکن دیدار دو تیم کاله و شهرداری تبریز بود. ظرفیت سالن اقدمی تبریز در این بازی تکمیل شد و یک هزار و ۵۰۰ نفر در سالن حضور داشتند.
کاله مازندران نیز با ترکیب نکولاس یوهانس فرریکس، رضا قرا، علیرضا جدیدی، فرهاد ظریف، شریفی و میلاد عبادی‌پور این دیدار را آغاز کرد.
حمید حق بین نظارت این بازی را بر عهده داشت و مسعود یزدان پناه و محسن ترابی به عنوان داوران اول و دوم در امر قضاوت او را همراهی کردند و در حالی که نزدیک به دو هزار تماشاگر از این بازی دیدن کردند.
شهرداری تبریز در دیدار رفت نیز با حساب سه بر دو مغلوب کاله شده بود.
در پایان این بازی کاله ۲۵ امتیازی شد، اما شهرداری ۲۱ امتیاز باقی ماند و در رده ششمی باقی ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز