خبرگزاری کار ایران

سدمعبر مهمترین معضل منطقه تاریخی فرهنگی تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۹۹۷

با بررسی مسائل، چالش ها و مشکلات حوزه محیط زیست و خدمات شهری بافت تاریخی فرهنگی تبریز، سدمعبر مهمترین معضل این منطقه شناسایی شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شهرداری تبریز طبق این بررسی که در جلسه‌ای با حضور معاون محیط زیست وخدمات شهری شهردار تبریز، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری منطقه ۸ و مدیران ستاد معاونت خدمات شهری، انجام شد، با توجه به قرارگیری منطقه ۸ در محدوده تاریخی و مرکزی شهر و وجود بازار بزرگ تبریز، بزرگترین چالش این منطقه  معضل سدمعبر مغازه ای، طبق فروشی و دستفروشی عنوان شد.

همچنین ساماندهی زمین های بلاتکلیف، اجرای طرح مدیریت سگ های بلاصاحب و حیوانات موذی، رفع موانع فیزیکی و نازیبایی های بصری منطقه، اجرای عملیاات رنگ آمیزی جداول و نرده های سطح حوزه، رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر منطقه، ساماندهی سرویس های بهداشتی سطح حوزه، رفع خطر بالکن های خیابان فردوسی، اصلاح تابلوی ورودی بازار امیر و همکاری با دانشجویان دانشگاه هنر درخصوص طراحی المان از موارد مهمی بود که در این جلسه بررسی شد.

از دیگر مسائل و چالش هایی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت وجود بافت فرسوده شهری، کمبود نیرو در حوزه خدمات شهری، وجود دیوار شکسته، ضرورت جمع آوری بموقع پلاکارد، بنر و تابلوهای غیرمجاز، ترمیم جداول شکسته، امحای دیوارنویسی‌های غیر مجاز و... می توان نام برد.

همچنین از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه، بررسی نحوه تداوم اجرای گشت شهرداری تبریز در راستای جلوگیری از سدمعبر، ارزیابی عملکرد منطقه در خصوص فعالیت در حوزه آسیب دیدگان اجتماعی، بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز