خبرگزاری کار ایران

مناطق ۹ و ۱۰ شهرداری تبریز به شبکه جامع فیبرنوری شهرداری متصل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۶۵

تکنیک استفاده شده برای فیبر کشی «fiber blowing» شهرداری منطقه ۹ و ۱۰ تبریز از تکنیک «Cable Jetting» بوده که به نوبه خود یکی از آخرین تکنیک‌های فیبر گذاری با استفاده از فشار هوا در کانالهای حفاری شده، در دنیا می‌باشد، و تکنولوژی پیاده سازی شده توسط سازمان هم ردیف کشورهای پیشرفته دنیا به شمار می‌رود.

ایلنا: آماده سازی طرح اولیه پروژه اتصال شهرداری منطقه ۹ و ۱۰ به شبکه جامع فیبرنوری شهرداری تبریز انجام شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز گفت: شبکه جامع فیبرنوری شهرداری تبریز به طول ۱۰۰ کیلومتر همواره به عنوان پر ترافیک‌ترین شبکه ارتباطی در شهر تبریز می‌باشد که توسط این سازمان در طول سال‌های گذشته پیاده سازی و پشتیبانی شده است.
فرید پناهی با بیان اینکه مناطق ۱،۲، ۳،۴، ۵،۶، ۷،۸ شهرداری تبریز از این بستر بهره‌مند می‌باشند افزود: در تکمیل کلیه مناطق شهرداری تبریز این سازمان، با موافقت شهردار کلانشهر تبریز اقدام به پیاده سازی این زیر ساخت در منطقه ۹ و ۱۰ شهرداری تبریز کرده است.
وی از توجه شهردار به این موضوع ابراز خرسندی کرده و پیاده سازی کلیه زیرساخت‌ها و بستر‌های نرم افزاری و سخت افزاری را نیازمند حمایت همه جانبه مدیران ارشد و همچنین مدیران ارشد مالی دانست.
فرید پناهی گفت: تکنیک استفاده شده برای فیبر کشی «fiber blowing» شهرداری منطقه ۹ و ۱۰ تبریز از تکنیک «Cable Jetting» بوده که به نوبه خود یکی از آخرین تکنیک‌های فیبر گذاری با استفاده از فشار هوا در کانالهای حفاری شده، در دنیا می‌باشد، و تکنولوژی پیاده سازی شده توسط سازمان هم ردیف کشورهای پیشرفته دنیا به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز