خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

صادرات آذربایجان شرقی از مرز یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۵۴

این ارقام در مقایسه با سال گذشته از لحاظ وزنی۱۰ درصد رشد داشته است.

ایلنا: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در ۱۰ ماهه سالجاری بیش از یک میلیارد و ۶۸۳ میلیون دلار انواع کالاهای صادراتی از استان به خارج از کشور صادر شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدجعفر عظمایی با اشاره به رشد صادرات غیرنفتی استان در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل افزود: ارقام صادرات غیرنفتی استان آذربایجان شرقی در این مدت فرا‌تر از میانگین کشوری بوده است.
وی با بیان اینکه این ارقام در مقایسه با سال گذشته از لحاظ وزنی۱۰ درصد رشد داشته است اظهار داشت: دولت مصمم است با شفاف سازی و اصلاح قوانین و مقررات بازدارنده در فضای تجاری کشور و نیز پشتیبانی و هدایت بخش خصوصی در کنار بهبود و گسترش تعاملات بازرگانی با کشورهای مقصد صادراتی، فرصت‌های توسعه تجاری کشور را ارتقاء داده و ترمیم و بازسازی نماید.
عظمایی یادآور شد: لازمه قوت گرفتن تولید ملی، تسهیل تجارت داخلی و خارجی است و تحقق این امر با توانمند سازی و بالندگی بخش خصوصی از طریق فراهم نمودن زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب برای بهبود فضای کسب و کار و تولید و تجارت میسر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز