خبرگزاری کار ایران

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۲۱

امسال سال حماسه سیاسی است و برای حماسه سیاسی، حماسه بزرگ و ملی ۲۴ خرداد باید با حماسه حضور و فریاد وحدت مردم در ۲۲ بهمن تکمیل شود.

ایلنا: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر بر حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جهادگران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تأکید کرد.
به گزارش ایلنا متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
روز ۲۲بهمن سال۵۷، روز نجات ملت ایران ازچنگال طاغوتیان زمان وروز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی یعنی استقلال و آزادی است. یوم ا… ه ۲۲ بهمن، یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌ها و شهادت طلبی‌های ملتی منسجم وخداجوی و پیرو ولایت و رهبری، که با ایثار خون خود ثابت نمود که خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است. راهپیمایی عظیم این روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بار دیگر به نمایش درآورده و تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی بهمراه اقتدار هرچه تمام‌تر نظام اسلامی را، در پیش روی جهانیان به جلوه درمی آورد. عوامل پیروزی انقلاب امروز نیز می‌تواند عاملی برای پیروزی‌های مجدد ملت دربرابر قدرت‌ها باشد. آگاهی، وحدت و فداکاری مردم درکنار رهبری چون امام خمینی(ره)، باعثپیروزی بزرگ ملت ایران شد و این عوامل فیض و نصرت الهی را بار دیگر نصیب ملت نموده و امروز با‌‌ همان آگاهی، بردباری، وحدت و اتحاد ملت و با ایثار و فداکاری در کنار پرچمدار امروز انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب پیروز صحنه در برابر همه قدرت‌ها خواهیم بود. امسال سال حماسه سیاسی است و برای حماسه سیاسی، حماسه بزرگ و ملی ۲۴ خرداد باید با حماسه حضور و فریاد وحدت مردم در ۲۲ بهمن تکمیل شود. ملت ایران ملتی بزرگ با منافع ملی مشترک است و وحدت و انسجام می‌‎تواند کشور را با سرعت پیش برده و راه توسعه وپیشرفت را در سایه اهداف بزرگ دولت تدبیر وامید عملی نماید. کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان نیز، به عنوان خدمتگزاران مردم و نظام اسلامی، با حضور گسترده خویش در صفوف به هم فشرده راه پیمایی این روز مقدس، ضمن تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب تعهد عملی خویش در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی در رکاب ولی امر مسلمین را بار دیگر به اثبات خواهند رساند و در سایه همدلی و وحدت تلاش خواهند نمود با توانی بیش از پبش در تحقق امر توسعه این بخش بزرگ همواره دولت تدبیر وامید را در تحقق اهداف حماسه اقتصادی یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز