خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی:

شکست مقابل نفت را فراموش کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۵۵

اعضای تیم و کادر فنی زحمت کشیدند و بازیکنان را از لحاظ روحی به وضعیت خوبی رساندند. تمرینات خود را در تهران برگزار می‌کنیم و فردا به کرمان سفر خواهیم کرد. شرایط ایده‌آل و خوبی داریم.

ایلنا: سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: می‌دانم جمشید نظمی برای پاداش بازیکنان برنامه‌ ویژه‌ای دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسن آذرنیا در مورد وضعیت تراکتورسازی قبل از فینال جام حذفی گفت: اعضای تیم و کادر فنی زحمت کشیدند و بازیکنان را از لحاظ روحی به وضعیت خوبی رساندند. تمرینات خود را در تهران برگزار می‌کنیم و فردا به کرمان سفر خواهیم کرد. شرایط ایده‌آل و خوبی داریم.
وی در مورد شکست تراکتورسازی مقابل نفت تهران خاطرنشان کرد: نظر شخصی خودم را بیان می‌کنم. تونی الیویرا در این مسابقه به چند بازیکن استراحت داد و جابه‌جایی‌هایی در ترکیب تیم ایجاد شد. در کل عملکرد خوبی مقابل نفت تهران نداشتیم و حریفان بازی بسیار قابل توجهی را ارائه کرد. شکست مقابل نفت را فراموش کردیم و تمام تمرکز ما روی مسابقه مقابل مس کرمان است.
سرپرست تراکتورسازی درباره وضعیت مصدومیت حبیب گردانی اظهار داشت: این بازیکن در دیدار مقابل نفت تهران مصدوم شد. از زانوی او ام‌آر‌آی گرفته شده و وضعیت قطعی او طی روزهای آینده مشخص می‌شود.
آذرنیا در مورد اینکه هواداران تراکتورسازی در تدارک حضور در کرمان هستند عنوان کرد: همیشه گفته‌ام تراکتورسازی بدون هوادار معنی ندارد اگر تا همین حالا روند خوبی داشتیم به برکت حضور هواداران است. هرچند ۵،۶ روز است در تهران هستیم و از هواداران دور شدیم اما شور و اشتیاق زیادی بین مردم وجود دارد و مطلع هستیم که آن‌ها نمی‌خواهند در کرمان تیم را تنها بگذارند. با توجه به اینکه تراکتورسازی در لیگ شانس چندانی ندارد امیدواریم با همدلی کادر فنی، بازیکنان، مدیریت مجموعه، اهالی رسانه و هواداران بتوانیم نتیجه خوبی را در فینال جام حذفی به دست بیاوریم.
سرپرست تراکتورسازی در مورد وضعیت مربی دروازه‌بانان تراکتورسازی خاطرنشان کرد: مهدی ثابتی با تونی اولیویرا جلسه‌ای برگزار کرد. احساس می‌کنم او دوست دارد سال آینده بازی کند که اولیویرا این مسئله را نپذیرفت و به او اعلام کرده برای فکر کردن به سال بعد زمان زیادی وجود دارد. با توجه به اینکه ثابتی با پائولو دستیار اولیویرا کار کرده بود و با تفکرات او آشنا هست، گزینه اول سرمربی پرتغالی برای حضور در کادر فنی به عنوان مربی دروازه‌بانان بود. در هر صورت امیر یوسفی مربی جوان باشگاه تراکتورسازی که در تیم‌های پایه فعالیت می‌کرد اکنون به تیم بزرگسالان امده و به عنوان مربی دروازه‌بانان فعالیت خود را دنبال می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز