خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اجرای طرح دادرس رتبه دوم کشوری را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۶۳

پناه گیری و تخلیه اضطراری - کنترل علائم حیاتی، تریاژ مقدماتی - حمل مصدوم - احیاء قلبی، ریوی - پانسمان - بانداژ و آتل بندی - چادرزنی و اطفاء حریق از جمله آموزشهای طرح دادرس به شمار می‌روند.

ایلنا: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از کسب رتبه دوم استان در اجرای طرح دادرس خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رسول صادقی در دومین دوره تربیت مربی طرح دادرس ویژه کار‌شناسان و مربیان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی که در مجتمع فرهنگی صدرا تبریز برگزار شد اظهار داشت: سال تحصیلی گذشته طرح دادرس برای اولین بار در مدارس راهنمایی اجرا شد.
وی افزود: طرح دادرس با همکاری جمعیت هلال احمر در مدارس راهنمایی استان برای سال دوم اجرا می‌شود که تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز زیر نظر ۳۰۰نفر مربی فعالیت می‌نمایند.
صادقی منظور از دادرس را دانش آموزان آماده در روزهای سخت تعبیر کرد و افزود: پناه گیری و تخلیه اضطراری - کنترل علائم حیاتی، تریاژ مقدماتی - حمل مصدوم - احیاء قلبی، ریوی - پانسمان - بانداژ و آتل بندی - چادرزنی و اطفاء حریق از جمله آموزشهای طرح دادرس به شمار می‌روند.
وی همچنین با تأکید بر حفظ سلامت دانش آموزان در مدارس گفت: ارتقاء سطح سلامت و ایجاد رقابت مسالت آمیز در بین دانش آموزان مفید بوده و به مربیان توصیه می‌شود که دانش آموزان را به فعالیت جمعی ترغیب نمایند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی همچنین بر رشد کیفیت آموزش در راستای نحوه ارائه کمک‌های اولیه و کاهش آسیب‌های حوادثبه صورت کاربردی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز