خبرگزاری کار ایران

رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی:

کارت الکترونیکی برای قبولین آزمون‌های سنجش مهارت صادر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۳۵

قبولین آزمون‌های حرفه‌های تفاهم نامه قالیبافی و شاغلین بخش صنعت ساختمان می‌بایست هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت حق تشریفات صدور گواهینامه‌های الکترونیکی به مبلغ ۳۰ هزار ریال از طریق سامانه اینترنتیhttp: / / pay. portaltvto. com / pay / licence اقدام نمایند.

ایلنا: رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی از صدور کارت الکترونیکی پس از طی مراحل به قبولین در آزمونهای مهارتی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا بهزاد غفاری گفت: با توجه به برگزاری آزمون‌های حرفه‌های تفاهم نامه قالیبافی و شاغلین بخش صنعت ساختمان و اعلام نتایج این آزمون‌ها و با توجه به صدور کارتهای الکترونیکی برای قبولین این حرفه‌ها، این افراد باید هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت حق تشریفات صدور گواهینامه‌های الکترونیکی به مبلغ ۳۰ هزار ریال از طریق سامانه اینترنتیhttp: / / pay. portaltvto. com / pay / licence اقدام نمایند.
وی افزود: درصورت عدم پرداخت این مبلغ از طریق سامانه مزبورگواهینامه‌های این افراد صادر نخواهد شد و کلیه عواقب عدم صدور و یا تاخیر در صدور گواهینامه‌های الکترونیکی به عهده خود فرد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز