خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری آذربایجان ‌شرقی:

در این دولت با خودمان تعارف نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۷۳

با خدمت صادقانه بایستی در جهت جلب رضایت مردم قدم برداریم

ایلنا: معاون عمرانی استانداری آذربایجان ‌شرقی تاکید کرد: باید با مردم رو راست باشیم و با خدمت صادقانه در جهت جلب رضایت مردم قدم برداریم.
به گزارش ایلنا محمدصادق پورمهدی در جلسه کارگروه پسماند استان با اشاره به اهمیت مدیریت پسماند در جامعه، اظهار کرد: اگر تصمیمی در کارگروه و یا توسط مشاور گرفته می‌شود باید به طور دقیق و سریع اجرایی شود، چرا که این امر با سلامتی ۳.۶ میلیون نفر در استان در ارتباط است.
وی افزود: دولت تدبیر و امید با ملاک قرار دادن قانون و با فرهنگ‌سازی و اعمال قانون به طور جدی در این موضوع وارد شده است.
پورمهدی افزود: در این دولت با خودمان تعارف نداریم و از این رو باید با مردم رو راست باشیم و با خدمت صادقانه در جهت جلب رضایت مردم قدم برداریم.
وی خاطر نشان کرد: باید با مشارکت دادن مردم در امور سلامت و تنظیف جامعه، همانند گذشته اداره شهر را به مردم واگذار کنیم و با فرهنگ‌سازی مناسب آن‌ها را به تمیز نگه داشتن جامعه و رعایت حقوق شهروندی سوق دهیم.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به رعایت مصوبات این کارگروه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز