خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

سرمایه گذاری در بخش پایه و پرورش استعداد‌ها از اهداف اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۵۵

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با قهرمانان تیم سه گانه استان دیدار کرد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: سرمایه گذاری در بخش پایه و توجه به نونهالان و شناسایی استعداد‌ها و پرورش استعداد‌ها از مهم‌ترین اهداف راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان است.
به گزارش خبرنگار " ایلنا ", " سید محمد شروین اسبقیان " در دیدار با قهرمانان تیم سه گانه استان با تبریک نائب قهرمانی و مقام سومی رقابتهای سه گانه نونهالان و امید قهرمانی کشور اظهار داشت: این افتخارات حاصل توجه به این اصول و برنامه راهبردی است که در راس امورات هیات قرار دارد.
وی تصریح کرد: در جهت حمایت از قهرمانان و برنامه‌های هیات اردوهای آمادگی برای تیمهای منتخب استان تشکیل شود.
لازم به ذکر است نفرات بر‌تر مسابقه‌های ورزش سه گانه قهرمانی و مرحله دوم باشگاهی کشور مشخص شدند و آذربایجان شرقی به مقام نائب قهرمان و سومی رده‌های سنی نونهالان و امید مسابقات سه گانه قهرمانی کشور و مرحله دوم باشگاههای کشور دست یافت.
همین گزارش حاکی است در این دیدار اکبر فرج الهی معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، جمشید خطیبی رییس هیات ورزشهای سه گانه، اعضاء و کمیته‌های اجرایی و قهرمانان مسابقه‌های ورزش سه گانه قهرمانی و مرحله دوم باشگاهی کشور حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز