خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

توسعه بخش صنعتی موتور محرکه رشد اقتصادی در آذربایجان شرقی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۶۳

تاکنون قریب به یک هزار و ۸۴۵ مشترک عمده در بخش‌های صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی توسعه بخش صنعتی موتور محرکه رشد اقتصادی در استان خواند.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " ولی ا… دینی " با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های انرژی در بخش‌های صنعتی زمینه ساز کاهش آلایندگی هوا و افزایش کمی و کیفی محصولات صنعتی شده است، گفت: این امر با ایجاد ارزش افزوده موجب رونق اقتصادی در استان خواهد شد.
وی تصریح کرد: تاکنون قریب به یک هزار و ۸۴۵ مشترک عمده در بخش‌های صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه امسال ۱۱۲ مشترک در بخش صنعتی به مدار مصرف گاز متصل گردیده، ادامه داد: این رقم معادل ۴۸۰۷ میلیون مترمکعب حجم گاز تحویلی به بخش‌های صنعتی استان در سالجاری بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بخش‌های صنعتی به عنوان موتور محرکه تولید و اقتصاد در کشور، گازرسانی به شهرکهای صنعتی و کارخانجات تولیدی جزو اولویتهای کاری شرکت گاز استان قرار گرفته که با سرعت مناسبی در حال اجرا بوده و این شرکت آمادگی دارد با ایجاد امکانات فنی لازم و انتخاب پیمانکار مجری، انشعاب گاز صنایع متقاضی را واگذار کرده و بستر لازم به منظور بهره‌مندی تمامی صنایع از گاز طبیعی را فراهم نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز