خبرگزاری کار ایران

دوره‌های آموزشی ترویجی بخش کشاورزی، در میانه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۹۴

این دوره ها برای توانمندسازی مددجویان و کسب مهارت در زمینه های باغبانی، پرورش مرغ بومی، زنبورداری در ندامتگاه این شهرستان برای مددجویان با همت وحضور کار‌شناسان مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شده است.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میانه گفت: دوره‌های مهارتی آموزش کشاورزی با همکاری این مدیریت و مساعدت ندامتگاه شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا مظلومی با تاکید بر لزوم اهتمام جدی نسبت به رفع مشکلات مددجویان با ارائه آموزش‌های مهارتی جهت ایجاد امکان برای فعالیت‌های تولیدی بعد از اتمام زمان حضور درندامتگاه، گفت: برای توانمندسازی مددجویان و کسب مهارت دوره‌هایی با عناوین باغبانی، پرورش مرغ بومی، زنبورداری برای مددجویان با همت وحضور کار‌شناسان مدیریت جهاد کشاورزی در محل ندامتگاه برگزار شده است.
وی افزود: آموزش‌های مهارتی مددجویان در کارگاه‌های آموزشی مستقر در ندامتگاه، سبب توانمند سازی زندانیان جهت اشتغال مفید و مولد و تأمین معاش و بازدارندگی از ارتکاب مجدد جرم و بازگشت به محیط زندان پس از آزادی، و همچنین تأثیر مثبت روحی، روانی و تربیتی در آنان طی دوران محکومیت به حبس خواهد بود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میانه با اشاره به این موضوع که توجه به مسائل اشتغال و کسب درآمد مکفی مددجویان از نظر اجتماعی واقتصادی نیز بسیار حائز اهمیت است، گفت: براساس آمارهای موجود، در حال حاضر نرخ بازگشت به زندان مددجویانی که مهارت آموزی نشده‌اند حدود ۲۰ درصد بوده و این نشان دهنده نشانگر اهمیت ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان است.
مظلومی مدت هر دوره برگزارشده در بخش‌های آموزش مهارتی در زمینه باغبانی، پرورش مرغ بومی و زنبورداری داری را یک هفته اعلام کرد وافزود: تعداد ۵۰ نفر از مددجویان ندامتگاه میانه در این دوره‌ها شرکت و مهارت‌های لازم تولیدی در این بخش‌ها را با موفقیت فرا گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز