خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان شرقی:

توسعه شبکه بانکی در استان متناسب با رشد اقتصادی آن نیست / سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی در دست تهیه است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۴۵

با تسریع خدمات بانکی فعالیت‌های اقتصادی شتاب می‌گیرد.

ایلنا: معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: توسعه شبکه بانکی در این استان متناسب با رشد اقتصادی منطقه نیست.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " فرخ مسجدی " در آیین گشایش ساختمان جدید اداره امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی توسعه فعالیت‌های بانک تعاون در استان را خواستار شد و گفت: با تسریع خدمات بانکی فعالیت‌های اقتصادی شتاب می‌گیرد،
وی به پیشینه تجاری و نقش استان در تحولات اجتماعی و اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: هر چند این استان در بازارهای مالی جایگاه مناسبی دارد، اما سهم کمی در شبکه بانکی کشور دارد.
مسجدی اظهار داشت: در برنامه توسعه استان این موضوع دیده شده و درصدد توسعه شبکه بانکی هستیم.
وی از تهیه سند تدبیر توسعه استان خبر داد و از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی خواست در جهت رفع کاستی‌ها و رفع مشکلات راهکار ارایه دهند.
معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون عملکرد خوبی در توسعه سرمایه گذاری در استان داشته است، گفت: تحقق سهم ۲۵ درصد بخش تعاون، توسعه اقتصادی را با رشد اجتماعی همراه می‌کند.
مسجدی با اشاره اینکه ۱۱.۷ درصد تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی توسط آذربایجان شرقی جذب شده است، گفت: بانک توسعه تعاون می‌تواند سهم جذب اعتبارات استان از این صندوق را افزایش دهد.
رییس اداره امور شعب بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه این استان از قطب‌های صنعتی کشور بوده و به واسطه حجم بالای صادرات غیرنفتی از مناطق مهم اقتصادی کشور محسوب می‌شود، گفت: این بانک در راستای ارتقای سهم تعاونی‌ها در اقتصاد منطقه فعالیت می‌کند.
غفور اصغر رضایی افزود: بانک توسعه تعاون علاوه بر بنگاه‌های اقتصادی با سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی(ره) قرارداد همکاری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز