خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

شکوفایی روحیه خلاقیت و پژوهشگری کارکنان از ثمرات نظام پیشنهادات است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۴۸

جلسه اعضاء شورای پذیرش و بررسی پیشنهادات اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: در اداراتی که نظام پیشنهادات در آن نهادینه شده، شکوفا شدن روحیه خلاقیت و پژوهشگری در میان کارکنان آن مجموعه را به دنبال داشته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا بهراد زندیه در جلسه اعضاء شورای پذیرش و بررسی پیشنهادات اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی افزود: یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها برای جلب حضور همکاران و ارائه پیشنهادات را، درگیر کردن همه سطوح تشکیلات در این موضوع می‌باشد.
وی افزود: با بهره‌گیری از ظرفیتهای نیروی انسانی و سیستم‌های مدیریتی طبق چشم‌انداز مدیریتی، این اداره کل به عنوان یکی از ادارات خدماتی - بهداشتی پیشرو، مؤثر و پویا در سطح استان مطرح خواهد شد.
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از همه تلاشهایی که در جهت نهادینه کردن نظام پیشنهادات در این اداره کل صورت پذیرفته گفت: برای اجرایی شدن بحثنظام پیشنهادات اگر باور و اعتقاد ایجاد نشود هیچ کاری صورت نخواهد یافت.
وی با تقدیر از پیشنهادات ارائه شده تلاش بر فرهنگ‌سازی در این زمینه تأکید کرد و ازمدیران ادارات ستادی خواست تا اهتمام بیشتری در اجرای مصوبات نظام پیشنهادات داشته باشند.
در پایان این جلسه از تلاش‌های جعفر شیرازی دبیر شورای پذیرش وبررسی پیشنهادات اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی و همچنین سایر اعضا و روسای کارگروه‌های این دبیرخانه با اهداء لوح سپاس، قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز