خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

شهدا بزرگ‌ترین اسطوره‌های فداکاری، ایمان و عزت ایران اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۰۲

همایش کوهروی همگانی و خانوادگی در تفرجگاه عون ابن علی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداء و سالروز فرمان حضرت امام راحل بر تاسیس بنیاد شهید برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: شهدا بزرگ‌ترین اسطوره‌های فداکاری، ایمان و عزت ایران اسلامی هستند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در مراسم اختتامیه همایش کوهروی همگانی و خانوادگی در تفرجگاه عون ابن علی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداء و سالروز فرمان حضرت امام راحل بر تاسیس بنیاد شهید با بیان اینکه گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و خودباوری می‌تواند به توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور شتاب بخشید، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا علاوه بر هویت بخشی و ایجاد انگیزه مضاعف، همواره یادآور این موضوع مهم است که عزت، استقلال و امنیت کشور در سایه فداکاری‌های شهدا حاصل شده است.
وی تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و یاد ونام شهدا همواره باید در جامعه زنده نگه داشته شود.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ادامه بیان کرد: بزرگداشت شهید یعنی اصالت بخشیدن به آن هدف‌ها و تشویق به آن عمل و تقدیس آن ایثار، لذا وظیفه قدردانی از ایثارگران به ویژه شهیدان، فریضه‌ای عینی و همیشگی است و زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعثتداوم حرکت انقلاب است.
اسبقیان تصریح کرد: همایشهای پیاده روی و کوهروی همگانی و خانوادگی در پیشرفت ورزش همگانی موثر است.
وی افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی هم می‌تواند در پیشرفت ورزش همگانی موثر باشد و هم موجب درخشش ورزشکاران حرفه‌ای استان در سطوح ملی و بین‌المللی شود.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با تاکید بر توجه به ورزش همگانی و خانودگی خاطرنشان کرد: امروز اینجا جمع شده‌ایم تا نشان دهیم که برای سلامتی خود ارزش قائل هستیم و قدر آن را می‌دانیم.
همایش کوهروی همگانی و خانوادگی در تفرجگاه عون ابن علی ۲۳ اسفند به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداء و سالروز فرمان حضرت امام راحل بر تاسیس بنیاد شهید برگزار شد.
این همایش در کنار مزار پاک شهدای گمنان هشت سال جنگ تحمیلی در تفرجگاه عون ابن علی برگزار شد.
در این همایش سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان، نعمتی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و علی کشفیا جانباز ۷۰ درصد کشورمان و معاونین اداره کل حضور داشتند.
در این همایش ۵ کمک هزینه سفر زیارتی، ۵ دستگاه دوچرخه و ۱۵ بسته ورزشی اهداء شد.
همچنین در این آیین از عظیم قیچی ساز فاتح ۱۲ قله بالای ۸هزار متر جهان و ۷ جانباز کوهنورد تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز