خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی ۱۰۰ میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۲۸

مردم نیکوکار استان امسال با مشارکت در جشن نیکوکاری بیش از ۳۷ میلیارد ریال به نیازمندان و محرومان مساعدت کردند. / کمیته امداد محل اعتماد و اطمینان مردم است و کمک‌های شایان نقدی و غیر نقدی مردم و مسئولان استان دلیلی بر این مدعاست.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: همزمان با آغاز مراسم جشن نیکوکاری دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی با شرکت در جشن نیکوکاری ۱۰۰ میلیون ریال به محرومان و نیازمندان مساعدت کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین دشتی خاطر نشان کرد: کمیته امداد محل اعتماد و اطمینان مردم است و کمک‌های شایان نقدی و غیر نقدی مردم و مسئولان استان دلیلی بر این مدعاست.
دشتی افزود: مردم نوعدوست استان، همگام با مردم سایر مناطق کشور با شرکت در جشن نیکوکاری به خانواده‌های بی‌بضاعت کمک کردند.
وی با اشاره به اینکه هدف عمده جشن نیکوکاری اشاعه فرهنگ احسان و همدلی در بین مردم و نیز شناسائی خیرین نیکوکار بوده است یادآور شد: مردم نیکوکار استان امسال با مشارکت در جشن نیکوکاری بیش از ۳۷ میلیارد ریال به نیازمندان و محرومان مساعدت کردند.
وی تصریح کرد: پایگاههای مدارس در ۱۴ اسفند، کمیته امداد و نیروی مقامت بسیج در ۱۵ اسفند و پایگاههای مستقر در نماز جمعه و مسیرهای پیاده روی آن در ۱۶ اسفند کمک‌های مردم نوعدوست استان را جمع آوری کردند که این کمک‌ها در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه گسترش مشارکت‌های مردمی و جلب اعتماد خیرین دو رویکرد اساسی این نهاد در سال جاری بوده است تصریح کرد: با این دو رویکرد، نیازمندان و محرومان از مساعدت نیکوکاران و خیرین بهره‌مند می‌شوند.
گفتنی است ۲۹۳ پایگاه ثابت و سیار این نهاد در سراسر استان در هفته احسان و نیکوکاری کمک‌های مردم نیکوکار را جمع آوری کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز