خبرگزاری کار ایران

رمپ ورود و خروج کوی لاله به اتوبان شهید کسایی تبریز به بهره داری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۹۳۰

این مسیر با عرض ۲۲ م‌تر، لاین ورودی از اتوبان به عرض ۱۲ متر و طول ۳۱۵ م‌تر، لاین خروجی به اتوبان به عرض ۱۲ متر و طول ۱۲۰ م‌تر، با هزینه عمرانی بالغ بر ۳ میلیارد ریال، در اول اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: رمپ ورود و خروج کوی لاله به اتوبان شهید کسایی هفته آینده، با هزینه عمرانی بالغ بر ۳ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسن گنجی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی مسیر ورودی به اتوبان شهید کسائی خاطرنشان کرد: رمپ ورود و خروج کوی لاله به اتوبان شهید کسایی، در راستای تسهیل در تردد اهالی کوی لاله و پیشگیری از حوادثناشی از عبور از راه‌های خاکی و خطرناک، اجرا شده است.
وی ادامه داد: با پیگیری مطالبات اهالی و در راستای تاکید دکتر نجفی شهردار کلانشهر تبریز مبنی بر تکریم شهروندان، رمپ استاندارد برای اتصال کوی لاله به اتوبان شهید کسائی طراحی و در اسفند ماه عملیات خاکبرداری و زیر سازی آن شروع شد.
گنجی خاطرنشان کرد: هم اکنون با تلاش عوامل اجرایی و عمرانی، پروژه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، طبق طرح تفضیلی، در مرحله اخذ مجوز از اداره کل راه و شهرسازی، جهت اتصال مسیر به اتوبان قرار دارد.
شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: این مسیر با عرض ۲۲ م‌تر، لاین ورودی از اتوبان به عرض ۱۲ متر و طول ۳۱۵ م‌تر، لاین خروجی به اتوبان به عرض ۱۲ متر و طول ۱۲۰ م‌تر، با هزینه عمرانی بالغ بر ۳ میلیارد ریال، در اول اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز