خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛

عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کودکان در تبریز آغاز شد

کد خبر : ۱۷۴۷۶۰

این بیمارستان با مشارکت شهرداری تبریز و بنیاد خیریه مردانی آذر احداثخواهد شد / بیمارستان فوق تخصصی کودکان در چهار طبقه و با زیر بنایی بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع و با هزینه ای بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در ظرف مدت ۳ سال اجرا خواهد شد.

در مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کودکان در شهرک خاوران تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا این بیمارستان با مشارکت شهرداری تبریز و بنیاد خیریه مردانی آذر احداثخواهد شد.

بیمارستان فوق تخصصی کودکان در چهار طبقه و با زیر بنایی بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع و با هزینه ای بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در ظرف مدت ۳ سال اجرا خواهد شد.

زمین مورد نیاز برای ساخت بیمارستان از طرف شهرداری منطقه ۹ تبریز تامین شده و در صورت نیاز به توسعه، امکان افزایش ظرفیت و توسعه پس از اخذ مجوز های لازم و قانونی را دارد.

شهردار تبریز در مراسم کلنگ زنی این بیمارستان، اجرای این طرح را فرصتی مغتنم و اثری ماندگار در تاریخ تبریز عنوان کرد و گفت: امیدوارریم با بهره برداری از این بیمارستان شاهد تسریع در ارائه خدمات درمانی به شهروندان تبریزی باشیم.

صادق نجفی ادامه داد: شهرداری تبریز در کنار انجام فعالیت های فنی و عمرانی، در تامین سلامت شهروندان نیز نقش موثر و جایگاه ویژه ای دارد و در راستای عمل به این وظیفه آماده همکاری با سایر ادارت، نهادها و سرمایه گذاران است.

وی افزود: احداثاین بیمارستان مجهز و مدرن می تواند علاوه بر اشتغال زایی، در توسعه گردشگری سلامت موثر و مفید باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از اقدامات خیرخواهانه برادران مردانی آذر تقدیر نمود و گفت: برادارن مردانی آذر به عنوان خیرین نمونه اقدامات خیرخواهانه و ماندگار بسیاری را در سطح کشور انجام داده اند و بی شک این اعمال خداپسندانه در پیشگاه حق و در نزد مردم شایان سپاس و تقدیر است.

سید حسن قاضی زاده هاشمی ادامه داد: اقدام شهرداری تبریز نیز در اهدای ۹ هکتار زمین برای بیمارستان اقدامی مهم و شایسته تقدیر است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم ساخت و اتمام این بیمارستان نویدبخش توسعه سلامت کودکان در این خطه از کشورمان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز